microcontroller med trådløse HW / SW builtin

M

mwhackman

Guest
Could be anything from a pic with built in HW/SW facilitating wireless network or any IC or ASIC that could be easily interfaced to a standard microcontroller.

Søker mulighet til å bruke trådløse nettverk med en microcontroller.
Kan være alt fra et bilde med innebygd HW / SW tilrettelegging trådløst nettverk eller noen IC eller ASIC som kan være lett interfaced til en standard microcontroller.Jeg
har vurdert ved hjelp av sokkelen USB trådløst kort med en USB-port på en microcontroller, men det
er besværlig både HW og SW for hva jeg vil gjøre.Dessuten standard RF og kablede løsninger enn nettverkstilkoblet som ville fungere fysisk, men ville ikke tillate evner og åpenhet som et trådløst nettverk grensesnittet tilbyr.

Etter et kort søk / anmeldelsen her skrudd opp ingen resultater, jeg trodde jeg
vil be om retningen til kjente emner knyttet til mitt fag.Jeg kan ikke be noen gi en bestemt detaljert svar, men som og generell diskusjon om mulige alternativer vil være en bonus.Jeg er på jakt etter koblinger til eksisterende løsninger eller kommersielt tilgjengelige produkter og har ikke hatt hell i søkemotorer ved hjelp av en rekke søkeord.

Jeg kunne gjøre legwork å designe og bygge min egen HW / SW, men jeg trenger ikke å oppfinne hjulet mens du prøver å bygge en bedre racecar.Jeg ønsker å finne en eksisterende løsning til å arbeide med som inkluderer all HW og alle nødvendige maskin og / eller OS nivå koding til grensesnittet på en middels eller høyt nivå med min egen HW / SW.Jeg har mange flotte prosjekter skisserte ut som dette er en viktig ingrediens.

Takk for alle innspill eller kommentarer kan du ha for meg.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back