Microsoft windows ikke svarer?

D

deviddiya

Guest
Jeg har en dell bærbar datamaskin med Windows 7 på den, om ett og et halvt år gammel. Når jeg slått den på i morges, kom skrivebordet opp, men ingenting ville åpne eller svare. Etter noen minutter, dukket en melding opp som sier "programmet microsoft windows ikke svarer." Skjermen blir da helt blå. Det vil gjøre det hver gang jeg slår på datamaskinen. Jeg er for tiden i sikker modus, som ser ut til å fungere fint. Jeg kjørte et par antivirusprogrammer og ingenting ble funnet. Hva i all verden er galt med datamaskinen min og hvordan fikser jeg det??

Hvis u er i stand til å logge inn i sikkermodus det er ikke et hardware problem. Fanget er helt greit. Bare ta Windows 7 Bootable DVD og gjøre en ryddig tilpasset installasjon i samme partisjon der OS filer er tidligere eksisterende. Alle de beste.

Jeg har en dell bærbar datamaskin med Windows 7 på den, om ett og et halvt år gammel. Når jeg slått den på i morges, kom skrivebordet opp, men ingenting ville åpne eller svare. Etter noen minutter, dukket en melding opp som sier "programmet microsoft windows ikke svarer." Skjermen blir da helt blå. Det vil gjøre det hver gang jeg slår på datamaskinen. Jeg er for tiden i sikker modus, som ser ut til å fungere fint. Jeg kjørte et par antivirusprogrammer og ingenting ble funnet. Hva i all verden er galt med datamaskinen min og hvordan fikser jeg det??
Jeg har møtt problemet før, men når jeg starter datamaskinen, ble problemet løst. Kan du finne noen dataekspert for å sjekke det.

Jeg har det samme problemet også på computer.I min brakte den til eksperten og problemet mitt er enkelt fikse nå.

Hei Jeg er ny på forumet også, foreslår jeg at du starter du Lap og installere Windows 7 med en windows 7 oppstartbar CD. Leter du etter positive Réponses fra andre medlemmer

Det problemet er ofte funnet med dell bærbare datamaskiner .. Beste er å installere OS

omstart er en løsning alle ekspertene gjør det samme "DET ER INGEN ekspert på alle felt de bare gjøre det på en måte som forundrer YOU"

[URL = "http://www.youtube.com/watch?v=nn2FB1P_Mn8"] En munter respons [/URL] (vel det er fredag).

ubuntu har sin egen fordel og ulemper så snu i dem er ikke et primtall løsning som nå føre til at du kanskje vet ikke alle programvare støtter nå ubuntu os i fremtiden vi kan se en boom, men fortsatt windows har en kant over ubuntu cos av kryss platfrom natur

Beste måten å formatere eller bruke gjenopprette cd.This er måten å få din PC update.otherwise Gjenopprettingsvalg bruk. [URL = "http://www.mindinventory.com/mobile_apps_dev.php"] Mobile Apps Development [/URL] | | [URL = "http://www.mindinventory.com/mobile_apps_dev.php"] Mobile Application Development [/URL] | | [URL = "http://www.mindinventory.com/mobile_apps_dev.php"] Mobile App Development [/URL]

Hva Prasanth er riktig, re-installere OS på noen av stasjonene er recommendale!

Du har virus / trojanere inne, endre det antivirus med noen gode. Men for nå prøve å kjøre explorer.exe fra kjøre kommandoen CTRL + ALT + DEL og deretter ny oppgave ..... prøv å fjerne virus og drepe alle ikke OS prosesser og tjenester. Explorer.exe vil bringe tilbake desktop shell med ikoner og oppgavelinjen. Bruk msconfig-verktøyet til å deaktivere noen ikke OS oppstartsprogrammer, .... Installere OS, og bruker dicent antivirusprogramvare.

trojanere og noen spesielle malwares har denne propellen som peter sa tidligere, men hans innlegg har flere klare tiltak for å følge i trøbbel skyting problemet en feil alle gjør, er at vi ikke oppdaterer vår Antivirus database som også er en årsak til denne feilen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back