microwind kan lese GDS fil?

A

andy2000a

Guest
Jeg laster ned microwind, men bare finne CIF format .. hvordan du konverterer GDS2 -> CIF format? hvis jeg ønsker å bruke microwind lese GDS layout database

Det finnes en rekke programmer du kan bruke til å vise en GDSII layout. Jeg anbefaler StreamVista med Semigy Designs (tilgjengelig gratis på www.semigy.com ). Hvis du er ute etter å få en netlist fra en GDSII fil uten teknologi-fil (som nevnt i ett av de andre nyeste innleggene), så lykke til. Du kan ikke få en pålitelig netlist fra en GDSII fil med mindre du har teknologien fil satt opp for prosessen. Hvorfor ville du vil ha et netlist fra en GDSII fil når du ikke vet noe om prosessen?

1. som jeg husker "StreamVista" Jeg bruker egentlig GDS-fil, men vise multi player forårsake skjerm merkelig .. Jeg noensinne bruke Tanner Ledit9 eller mycad mychip5 .. Jeg tror ledit / mychip er bedre, men de er ikke gratis .. StreamVista -> ikke bra for meg .. 2. microwind støtte schenatic + sim + layout .. Jeg synes det er bra verktøy på PC for design analog chip .. så, jeg trenger noen verktøy kan konvertere GDS2 CIF .. og gratis som jeg vet, har mychip verktøyet kan konvertere, men jeg vet ikke hvilken freeware verktøyet kan gjøre GDS2 CIF format endre .. 3. Jeg har også noen gang bruker Dolphin noen GDS vise verktøyet, men GDS viewer bare "view" en gang vil jeg endre layout uansett, takk

du kan bruke calibredrv vise GDSII, kan den vise mye av prosessen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back