mismatch innganger i komplekse filter for trådløs comminication

7

776ft

Guest
Jeg jobber på et komplekst filter for trådløs kommunikasjon, 6-trinns, biquards struktur, for ideelle innganger, er utgangene god nok. bildet undertrykkelse (-2M Hz) er 70dB, men når misforhold forekommer i de innganger (0.3dB i størrelsesorden og 1 ° i fase), har bildet undertrykkelse redusert til 34dB, (det jeg trenger i 35 dB minst) som ble kjørt i TT tilfelle, kan prosessen variasjon gjøre det verre. vurderer å legge den til 8-scenen, og jeg simulere det, i ideell sak, er bildet undertrykkelse 90dB, men når jeg gjør det 0.3dB & 1 ° mismatch, er bildet undertrykkelse fortsatt 34dB, jeg vet ikke om det er riktig. og hvordan skal jeg forbedre bildet undertrykkelse i mismatch innganger?

Kanskje du kan referere til: "En Pseudo-differensial cpmplex filter for bluetooth med frekvens tuning", Ahmed A.Emira og Edgar Sanchez, JSSC oktober 2003. Han snakker ikke om uoverensstemmelser, men han anser en IRR på 45 dB (bilde suppresion av 30 dB) som akseptabelt.

takk som du sa, gjorde han ikke snakke om det mismatch saken, som jeg bryr meg om mye, vil jeg lese at papir i detalj.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back