Model Parameters for Level 49 BSIM3 Version 3.1

A

arafatsagar

Guest
hei,
Basic Model Parameters for Level 49 BSIM3 Version 3.1 MOS Model omfatter 105 parametere.blant dem jeg fant forklaringen av nesten alle parametere unntatt følgende --

PRDSWPK2WKETALKETAPU0PUAPUBPVSATPETA0PKETA

det vil være en stor hjelp om noen av dere fortelle meg hva de nevnte parametre.
Jeg trenger en annen hjelp.
Jeg ønsker å beregne avløp til kilden gjeldende fra parametere.men jeg dont vite hvilke ligninger bør følges for å gjøre dette.hvis jeg bruker ideelle MOSFET likninger resultatene avvike mye fra verdien innhentet fra hspice simulering.Jeg vil ligningene til å beregne avløp til kilden gjeldende innenfor et område på A5%.
Er det mulig?
behage hjelpe meg som en del av min avhandling arbeid.
venter på din verdifulle svar.
takke på forhånd.

arafatsagar wrote:

hei,

Basic Model Parameters for Level 49 BSIM3 Version 3.1 MOS Model omfatter 105 parametere.
blant dem jeg fant forklaringen av nesten alle parametere unntatt følgende --PRDSW
PK2
WKETA
LKETA
PU0
PUA
PUB
PVSAT
PETA0
PKETAdet vil være en stor hjelp om noen av dere fortelle meg hva de nevnte parametre.

Jeg trenger en annen hjelp.

Jeg ønsker å beregne avløp til kilden gjeldende fra parametere.
men jeg dont vite hvilke ligninger bør følges for å gjøre dette.
hvis jeg bruker ideelle MOSFET likninger resultatene avvike mye fra verdien innhentet fra hspice simulering.
Jeg vil ligningene til å beregne avløp til kilden gjeldende innenfor et område på A5%.

Er det mulig?

behage hjelpe meg som en del av min avhandling arbeid.

venter på din verdifulle svar.

takke på forhånd.

Takk for svar.
men simuleringen resultatet ikke gi meg veien for beregningen.det bare sender meg ut.Jeg vil vite hvordan det kalkulerer drain til kilden strømninger.Jeg trenger ligninger som hspice bruker til å beregne verdiene.Jeg trenger å vite hvordan hspice bruker parametere i likninger.
sender verdifulle tilbakemeldinger.
et annet spørsmål -
hvor nøyaktig hspice eller Cadence beregner verdiene av avløp til kilden strømninger?

arafatsagar wrote:

Takk for svar.

men simuleringen resultatet ikke gi meg veien for beregningen.
det bare sender meg ut.
Jeg vil vite hvordan det kalkulerer drain til kilden strømninger.
Jeg trenger ligninger som hspice bruker til å beregne verdiene.
Jeg trenger å vite hvordan hspice bruker parametere i likninger.

sender verdifulle tilbakemeldinger.

et annet spørsmål -

hvor nøyaktig hspice eller Cadence beregner verdiene av avløp til kilden strømninger?

wpchan05 wrote:Hei, nøyaktigheten bestemmes av krydder modell av transistorer, ikke simulator.
Hvis du vil at empircal formel av MOS modellen, ta en titt i dokumentasjonen av BSIM3, som skal være tilgjengelig i hspice, spekter, eller UC Berkeley.
Etter min mening var BSim3 modellen verktøyet komplisert for mennesker er hjernen behandling.

http://folk.uio.no/sveib/SpectreVeiledning.pdf

Se pg174 for bsim3 modell referanse.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back