Modelsim - Fatal Error - krypterte filer.

S

sunilbudumuru

Guest
Dear all,

Jeg
har kryptert noen av mine design-filer ved hjelp av "vencrypt" (Jeg
har prøvd med beskytte alternativet også).

Etter riktig kryptering, Ive brukt de krypterte filene for simuleringer.Men det gir følgende Uopprettelig feil etter kjører VSIM kommandoen.
Compilation (VLOG..) Av disse filene ble vellykket.** Uopprettelig: Forsøk å laste-nodebug design enhet.
# Nodebug design støttes ikke.
#
# Time: 0 fs gjentakelse: 0 Instance: / xxxxx.v
Arkiv:. / Xxxx.v
# Uopprettelig feil under lasting av design

Jeg bruker "ModelSim PE Student Edition 6.5a.
Kan noen gi meg informasjon om det er mulig å simulaite Krypterte filer ved hjelp av nyere versjon?
Hvis ja ...pls fortelle oss hvordan.
Hvordan simulere kryptert føles?noen spesielle innstillinger eller brytere ect ...

Pls.hjelp ASAP.

Hilsen,
SunilB.
Sist endret av sunilbudumuru på 01 juni 2009 5:58, endret 1 gang totalt

hvis du har krypterte filene med en annen simulator versjon enn den du bruker på din nåværende simulering, kan den ikke fungere.prøver å bruke samme versjon

Hei vennen,

Takk for raskt svar.

Jeg bruker samme versjon av Modelsim både generasjon av kryptering og simulering.Bare den ene etter den andre.

-Sunil Budumuru.

Hi Sunil,
Enkelte student versjoner vil ikke tillate å bruke komplett sett av "alternativ" bytte mens simulere.Du kan bare kassen FAQs av Modelsim for simuleringen med kryptert verilog filer.

Pressumes that without encryption your design are getting simulated. Prøv å gjøre verror nummer i simulatoren også for å finne ut rotårsak.Eller google det verror <number> for å se andre møtte den samme feilen med de beskyttede filene mens simulere.

Takk,
-Paul

Hei Paul,

Takk fr informasjonsvinduet.

1.Uten kryptering kunne jeg i stand til å simulere design.
2.Verktøyet er bare rapportering som nevnt under ...no verror nummer.

-SunilB
ASIC-dft.com

Hi Sunil,while encrypting with "vencrypt" give "-quiet" option to give the display messages while encrypting is proper.

Se ModelSim brukerprofil for flere detaljer.

(vedlagt dette for referance-Side 229)

Takk,
-Paul
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Hei Paul,

Jeg
har prøvd med "stille"-alternativet.
By the way "stille" alternativ er å Deaktiverer kryptering meldinger.

Ingen advarsler og feil ble funnet under kryptering.

Hilsen,
SunilB
ASIC-dft.com

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back