modulaion anerkjennelse

M

mahdithdn

Guest
kjære venner
, thesis or paper about modulation recognition?

har du noen ebook,

avhandlingen eller papir om modulering anerkjennelse?
takk

"En rask automatisk modulering anerkjennelse algoritme og dens gjennomføring i et spektrum avlytting program"
fra Boudreau, D.; Dubuc, C.; Patenaude, F.; Dufour, M.; Lodge, J.; Inkol, R.

Dette papiret er ganske god.Jeg hadde ikke implementere disse metodene selv men en venn av meg dit, og det syntes den var arbeider mer eller mindre godt

"Digital kommunikasjon" av Bernard Sclar ha mer informasjon om
modulering.Dessverre husker jeg ikke hvor den ble plassert i nettet.Men eksisterer denne boken i '. Pdf "akkurat.

Prøv google.

Good papir

Klassifisering av BPSK og QPSK signaler med ukjent signalnivå ved hjelp av Bayes teknikk
Liang Hong Ho, KC
Dept. of Electr.& Comput.Eng., Missouri Univ.., Columbia, MO, USA;
Notatet vises i: Circuits and Systems, 2003.ISCAS '03.Proceedings of the 2003 International Symposium on

Publication Date: 25-28 kan 2003
På side (r): IV-1-IV-4 VOL.4
Volum: 4, ISSN:
Antall sider: 5 vol. (CI 1076 962 941 915 840)

-------------------------------------------------- ------------------------------
Abstract:
Automatisk modulation klassifisering via digital signalprosessering har funnet mange anvendelser innen trådløs kommunikasjon, inkludert interferens identifikasjon, spektrum forvaltning og elektronisk krigføring.I praksis trådløs kommunikasjon miljøer lider av dårlig karakterisert forstyrrelser, falming og multipath.Som et resultat, er nivået på de mottatte signalet alltid tid varierende og ikke kjent.Dette papiret studerer bruken av Bayes metode for å skille BPSK signal-og QPSK signal uten a priori kunnskap om den mottatte signal nivå.Den maksimale a posteriori klassifiseringsfila kommer med Rayleigh distribuert signal amplitude.Simuleringer viser at klassifiseringsfila bruke Bayes teknikken er overlegen til klassifiseringsfila uten å ta hensyn variasjonen signal nivå.

Hei Vitaly

Har du denne ebook?
Jeg did't klarer å finne den i dette forumet og jeg vet at det er veldig klassiske bok.
Så det vil være stor hvis du er i stand til å uploade den her (i e-boken upload / download seksjon)

Takk!
Dora

for noen kan det være for sent, men for de som måtte trenge det i fremtiden her er Sclar dessverre ikke alle kapitlene (jeg er sikker på at kapittel 13 isnt presenteres) Jeg har denne boken ferdig i jpg-format, men det er reeealy tung ca.400MB, så jeg håper dette vil være nok for deghttp://rapidshare.de/files/17561271/Digital_Communications_Fundamentals_and_Applications_-_Sklar.zip.html

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back