motor for continouous bevegelse

E

engkeat

Guest
enheten min hjelper å utføre albuen kontinuerlig passiv bevegelse trening.Kan jeg få ideen fra dere hva slags motor er egnet til å brukes?motoren som brukes skal være lav støy, tåler kontinuerlig bevegelse i timevis uten utsvevende mye strøm (varme), justerbar vinkel rekkevidde.Opprinnelige jeg planlegger å bruke stepper motor, men jeg hørte at stepper motor vil spre mye energi hvis de brukes over lengre tid, noen ide fra deg?

Stepper er ideell for å tåle kontinuerlig bevegelse.U kan også prøve Servo Motor.

Spørsmålet kan ikke besvares uten å vite applikasjonen parametrene (rotasjonshastighet, dreiemoment, akselerasjon profil akseptabel størrelse).Vanligvis DC-motorer (konvensjonelle eller børsteløs) kan forventes å gi høyest effiency og spesifikke makt.

), I expect that your actually needing a drive with a gear rather than a simple motor.

Fra beskrivelsen din (f.eks justerbar vinkel område),
forventer jeg at du faktisk trenger en stasjon med et tannhjul i stedet for en enkel motor.
, but it has a limited total lifetime of some 1000 hours, while brushless DC or stepper and AC motors have a life expectancy of many years.

Også en vanlig DC motor kan drives kontinuerlig i timevis,
men det har en begrenset total levetid på rundt 1000 timer, mens det børsteløse DC eller stepper og AC motorer har en levetid på mange år.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back