MPW (flere prosjekter Wafer) tjeneste i Sørøst-Asia?

A

Anagic

Guest
Jeg har liten IC prosjekter som ønsker å tape ut til støperiet i Sørøst-Asia-regionen.Jeg lurer på hvor kan jeg finne tapeout serviceselskap for å håndtere MPW prosjekter?Noen her kan gi anbefaling?Takk!

Hei Anagic,

Jeg vet det er en bedrift som tilbyr denne typen tjenester i regionen.This company has help a lot of fabless IC companies (small & startup) to realize their prototypes.

Ord gjennom min venn - www.tapeoutstudio.com

Dette selskapet har hjelpe mange fabless IC bedrifter (små og oppstart) til å realisere sine prototyper.Jeg tror du kan prøve å sende din forespørsel.Jeg håper du kan få MPW prosjektene gjort.

Flott!Faktisk har jeg aldri kommet over med dette firmaet før!Allikevel jeg virkelig setter pris på din informasjon.Definitivt, dette er nyttig, og jeg håper jeg kunne tapeout mine prosjekter siden det.Takk!

Hei, kan vi tilby profesjonelle tapeout service.
mens vi har veldig godt forhold til støperier i Kina.
Har du interesse i disse støperier?
Kanskje vi kan grave muligheten ^ _ ^

Hei!Backend service.
som Fabs ru henviser til i Kina?
introduced by Smarticon

(Thanks Smarticon

!). Tapeout Studio

is really professional in handling my MPW tapeout projects.

Jeg har allerede opprettet forretningssamarbeid med Tapeout Studio

introdusert av Smarticon

(Takk Smarticon!).

Tapeout Studio

er veldig profesjonell i håndtering min MPW tapeout prosjekter.De GDSII filene har blitt sendt over for fab-out og emballasje.Det er en enkel løsning service selskap.Jeg føler meg ganske pleaseant med deres tjeneste.Somehow den er billig også!
Uansett, jeg tror ikke tvang meg selv i å utforske flere kanaler å tapeout mine prosjekter i fremtiden.Dermed hva du faktisk kan gjøre og hvordan skal jeg kontakte deg?
TQ

Overraskende å vite at du hjelper en hel del små IC design selskaper å tape ut mpw prosjekter i flere Fabs i Sørøst-Asia.Hvis jeg ikke tar feil, fortalte min forretningspartner meg at du bor i Malaysia.Hvordan er din tilknytning til lokale Fabs - 1st Silicon og Silterra?Jeg skulle ønske du kunne kontakte meg og gi meg din støtter teknologien og prosessen med hensyn til mpw planen, som vil bli bedre.Takk igjen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back