MQ2 brennbar gass sensor krets

D

demetal

Guest
Hei, jeg vil bygget en brennbar gass sensor krets med 6-pin gassensor MQ2 (Winsen) ... til grensesnitt med mikrokontroller ... Nå vil jeg bare ønsker å operere et relé uten å bruke en mikrokontroller ... Jeg dont vite hvordan du kobler pinnene ... hvis noen har skjematisk behage hjelpe ..... Takk.

Les dataarket:
Sensoren trenger å bli satt 2 spenning: varmeapparat spenning (VH) og test spenning (VC). VH brukes til å forsyne sertifisert arbeidstemperatur til sensoren, mens VC brukes til å oppdage spenning (VRL) på belastningsmotstand (RL) som er i serie med sensoren. Sensoren har lys polaritet, Vc trenger likestrøm. VC og VH kunne bruke samme strømkrets som forutsetning for å sikre ytelsen til sensoren. For å gjøre sensoren med bedre ytelse, er egnet RL verdi nødvendig: Power of Følsomhet kroppen (Ps): Ps = VC2 × RS / (RS + RL) 2
Vh = 5V [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Post lagt ved 12:17 ---------- Forrige post var på 12:14 ---------- [/ STØRRELSE] [/color]
20096174137635.gif
Gas% 20sensor . gif

Jeg ønsker krets som bruker IC HA17358B (dual opamp) og IC HEF40106B ..... behage hjelpe .....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back