MSP430F148.

• Thread starter korobov_michael
  • Start date
K

korobov_michael

Guest
Hei alle!
Jeg bruker TimerB i F148 for å fange opp to kanaler.Også jeg vil sjekke om det var et overløp på TimerB under drift.Så jeg bruker to interrupt vektorer - først for CCR0 og den andre for CCR1 og overløp.
Men når jeg aktiverer både CCR1 og overflyt avbrudd, som deler samme vektor, jeg alltid behandling bare av de mest prioriterte intr - CCR1.Når jeg deaktiverer behandling CCR1 den MCU kan behandlingen Overflow.
Har noen opplever dette problemet?
Takk

Najszybciej pracującymi pamięciami masowymi są obecnie te, które zawierają układy NAND/flash. Pamięci takie możemy spotkać zarówno w smartfonach, jak i w centrach danych, gdzie funkcjonują jako szybkie dyski SSD instalowane w serwerach. Wiele firm pracuje jednak nad nowymi technologiami, dzięki którym pamięci masowe będą pracować jeszcze szybciej. Jedną z nich jest HGST (Hitachi Global Storage Technologies; firma zależna od Western Digital), która zademonstrowała niedawno w USA na konferencji Flash Memory Summit urządzenie wykorzystujące taką nową technologię, twierdząc iż jest to obecnie najszybciej na świecie pracujący dysk SSD.

Read more...

Hei

Du må omfatte både prosess i samme avbryter funksjonen første prosessen i overfloww og deretter CCR1All the bestBobi

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back