muligens slutte signaler på en mobiltelefon

A

asolondon

Guest
Behage jeg nød en skjematisk diagram av en krets som kan felle og muligens opphører signaler av en mobiltelefon.sitt prosjekt emne.vennlige hjelpe meg ut.

Mener du i en kabel eller mener du radiobølger i luften?Den eneste måten å stoppe det siste er å lage en boks av metall eller skjermen og gå inni den og lukke lokket.Dette er ikke så rart som det virker.Det er selskaper som lager slike bokser, og det ar andre som spesialiserer seg på behandling av vegger, gulv og tak for å bygge rom for å gjøre dem til store metall bokser.

vel være at som det kan, jeg trenger bare en skjematisk skisse over hvordan slike kretser vil være like, og en oppfølging forklaring, takk for rask respons.

er det ingen måte å hindre stråling gjennom luften med RLC kretser.Du må bruke bulk materiale til å absorbere stråling.http://www.eccosorb.com/ selger slikt materiale.Eller du har for å reflektere den med ledende fly som enten er fast eller inneholder ledninger som er tett linjeavstand.

Hvis du vil hindre at signalet fra går gjennom en kabel, bruker et band stopp filter.www.nuhertz.com har programmer for å designe slike ting.Noen av deres programmer er enkle og gratis, andre er komplekse og vil arbeide for 20 dager gratis.

Gi mer informasjon om prosjektet.Er det i en skoleklasse på en bestemt type teknologi?

Du kan absorbere en liten mengde energi med antennen er koblet til en motstand.

egentlig, jeg trodde jeg kunne legge hendene på kretser som jeg kan jobbe på, og deretter endre til suite hva jeg vil.

kanskje se til Phone Sniffer
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

takk fyr, skal jeg prøve og jobbe med dette.men hvis du har mer informasjon kan du likevel få meg informert

U kan jam mobiltelefoner ved å generere en RF bølge med støy modulert i det.Dette RF bølgen frekvensen bør være samme som på mobiltelefonen downlink frekvens.Jeg en gang reparert en GSM mobiltelefon jammer enhet og det fungerte på samme konsept.Disse enhetene har en rekkevidde på 100-150 meter max (for bruk i kinoer konsertsaler, hoteller, sykehus ,....).
Eventuelle jammer over dette området vil være ulovlig.

Ifølge det jeg har blitt fortalt av FCC-reglene, med vilje jamming kommunikasjon er ulovlig på føderalt nivå som bærer mye alvorlige fengselsstraffer enn forbrytelser i staten eller lokalt nivå.

Ikke trykk lykken av ikke å få fanget.Du kan også være tatt til retten for en personlig skade hvis du holder noen fra phoing for medisinsk hjelp og de dør eller blir verre.

takk folkens, men kretsen er et prosjekt og jeg vet godt at det skal brukes på steder der bruk av mobiltelefoner er begrenset.takk igjen

Hvis du trenger å blokkere noen gamle radio-telefon med analog kontroll, så du trenger å vite frekvensen kombinasjon av Legg på koden.Det kan være Dual Tone pakken eller tone på 1-2 sekunder melding.For eksempel russisk langt (30 - 60 km) radio telefon Altay "bruker tonen 2363 Hz for Legg på.Jeg kjenner historien når noen har gjort autorepeater med Legg på TX å sperre telefonen radiochannel.Det var sending Legg på tonen i ca 2 sek i hver 1-3 minutter med nær 20 W effekt.

Hvor lenge varte denne siste før sikkerheten myndighetene oppdaget det ulovlige radiosendinger?

Hei Flatulent,

Radio-kontroll reagerte ikke i det hele tatt.Det er mange grunner til at:

De har ikke utstyr til å ta peiling på mobil.
De har ikke nok personale til å styre det hele tatt.
De har ingen ønsker å gjøre det.

Som jeg vet har de ikke rx for frekvenser over 1 GHz ...Det kunne vare evig, uten tvil - jeg tror at nær 80 til 95% av makt radio telepfones i landet mitt ikke har konsesjon.Radio-inspeksjon er veldig svak her.Hvordan tror du om ulovlige 10 W TV-kanal på 175 MHz som ble gjort av en 20 års gutt, var det arbeider 24 / 7 i omtrent halvparten av året i sentrum av hovedstaden?Hva var reaksjonen?Alle har gjort antenner til å motta den.Som jeg husker jeg var ser F1-løp på denne kanalen.Han har fryktelig lyd modulation ...For 2 eller 3 ganger inspektører har besøkt sitt hjem, men far sa at gutten er ikke hjemme i dette øyeblikk, og selv ikke stanset brodcasting - "Kom neste gang, venner ...".Som jeg husker det var i 1994 ved Ayrton Senna døde.

Legg på at varden ble arbeidet for noen uker, var det første brukeren tenker at han har skader på sin radiotelephone system, men etter en stund har han bedt meg venn å løse det, og han har byttet en kanal for radiotelefon.Det var på 1997 eller 98.

Jeg har laget noen forslag om å organisere privat firma for å rense luften, men myndighetene ikke ønsker å høre det - dette rotet er bra for dem ...Det er veldig enkelt å finne plassering av radiotelefon base - du trenger å ha noen radio-stasjon med kontroll systemet for å lage korte ringe fra telefonen base til telefonnummer med CallerID.

73!Klug.

Er det noen som kan hjelpe meg med krets diagram av et GSM-mobil jammer?det frequeency område rundt 900 MHz

Jeg trodde gsm var 900 eller 1900 ..GSM er en teknologi, kan du kjøre den på ulike frekvenser ..derav to GSM-telefoner.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back