multicoupler av antenner

J

joan111

Guest
Hei til alle:

Jeg trenger informasjon og ordninger for å gjøre en multicoupler motta antenner, 4 og 8 utganger.

Jeg trenger også ordningen en preamplifier å kompensere tapene.

Frekvensbåndet: 150 & 80Mhz.

tnk's & gjelder.

En idiotsikker metode er å kjøpe en forsterker og splitter fra Minicircuits.Velg de i metall bokser med koaksial connectors.De vil selge svært små mengder til enkelte personer med kredittkortbetalingen metoder.

Forsterkeren du velger bør ha minst 6 dB mer gevinst enn splitter tap.Andre parametere er støyfri figuren.Hvis du er i et sterkt signal området, velger du en forsterker med en høy verdi hvis IP3.

Hvis du ikke har mye erfaring på dette området, vil du sannsynligvis være bedre å kjøpe et produkt versjon ofte kalles antenne distribusjon forsterker.Disse finner du i butikker som selger TV-apparater.

Min kjære Sir:

Ditt Multicoupler kan mottakeren multicoupler, det er sammensatt av:

en preselector
dobbel forsterker
strøm dividers
Strømforsyningen
og montert enheter: rack,
osv.
mottaker multicoupler lar operatio av to eller flere mottakere kobles til en vanlig antenne med lik eller overlegen ytelse til en egen antenne for hver receiver.They er en viktig del av antenne systemer og resultater måles mot følgende kriterier:

Mottakers Sensitivitet
Støytall
Tredje Bestill snappe

Produsentens inkludert: CELWAVE, Sinclar, Decibel, ect.

Hilsen.

Jeg vet om emnet, jeg har installert kommersielt utstyr.

Men bare i ønske gjøre mitt multicopler og å eksperimentere, har jeg instrumenter.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back