MUX Array i MATLAB / Simulink eller VHDL

D

DEEPTHIPENDYALA

Guest
Hei alle, Vel jeg må lage en base index generator. Når jeg sier basen index det er ingenting, men indeksering produksjonen av en binær teller. Vel la meg forklare det tydelig. Vi har en 13-bits binære counter som utgangene er sitering til 4096 steder på en RAM og vi har 13 slike etapper som er som telleren skal telle til 4K i 13 etapper. Nå må vi generere basen index adresser for denne 4K x 13 operasjoner. Ideen jeg utviklet er å sette inn en ekstra bit '0 'eller '1' i 13bit produksjon av disken på MSB posisjon når vi bruker Big-Endian notasjon for Stage 1 fra teller 0-4095 av den aktuelle scenen, Deretter '0 / 1 'ved MSB-1 posisjon for trinn 2 0-4095, og MSB-3 for Stage 3 og så videre til Stage 13. For å gjøre dette har jeg tenkt å bruke en Array av 13 MUXes å velge mellom 1-ere og 0-tallet og posisjonen til innsetting avhengig av scenen .. Kan noen vennligst implementere dette for meg i MATLAB eller VHDL ... hvis du har stille flere spørsmål pls meg .. Jeg vil være veldig takknemlig til den som hjelper meg på dette pls

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back