Network Analyzer reparere tips

S

sreed

Guest
Hei,

Er noen der ute fimiliar med reparasjon av HP 8752A nettverk analyser?
Jeg har en enhet på hendene mine som trenger service, og jeg leter etter noen tips.

Takk

Hallo!

Jeg har drift og programmering manuell noen feilmeldinger, forklares det.Jeg kan laste opp pdf hvis nødvendig, men jeg har ingen service manualen.CU

Det
er ingen kundeservice manuell med kretser tilgjengelig.Du kan gå inn agilents nettsted og laste ned manual med skyld finne og cal prosedyrer.Dette vil bare hjelpe deg å identifisere den defekte modulen eller kortet.Den eneste diagram at manuell gir en blokk diagram.Hva er problemet med din enhet?

Hei,
Problemet med min er når den
er slått på med
ingen innganger skjermen er forvrengt.Men på en annen enhet under samme vilkår, en flat linje ble vist.
Takk

Kanskje nyttig - en Yahoo diskusjonsforum for HP_Agilent utstyr og manualer:
http://groups.yahoo.com/group/hp_agilent_equipment/

sreed wrote:

Problemet med min er når den er slått på med

ingen innganger skjermen er forvrengt.
Men på en annen enhet under samme vilkår, en flat linje ble vist.

Hi Pit,
Jeg har ikke prøvd å koble noen belastning eller inputs.I skaI prøver å få en last fra kunden for testing.Når enheten slås på meldingen nedenfor vises:

"Forsiktig: Phase Lock Cal Failed"

Betyr dette fortelle deg noe ....... Takk

Det er en prosedyre i manualen at du kan følge for å finne ut hva som forårsaker denne tilstanden.Kan bli ganske mange ting, fra enkle cal til noe mer alvorlig

Er det en nettside som denne bruksanvisningen psoted?Jeg kan ikke finne den på www.agilent.com.

sreed wrote:

Når enheten slås på meldingen nedenfor vises:

"Forsiktig: Phase Lock Cal Failed"

Denne enheten ble brukt på en produksjonslinje og som sådan ingen realisert når feilmeldingen popped up.If for mye makt ble brukt tror du feilen kan være på fase låse bord?Hvis det er slik som komponent vil sannsynligvis bli påvirket i experience.I har trakk seg ut av styret og trenger et sted å starte sjekking ... Takk

sreed wrote:

Hvis for mye makt ble brukt tror du feilen kan være på fase låse bord?

Se på 8753A tjenesten manuelt, kan det være svært lik det 52A.Der vil du finne en prosedyre for å teste denne typen feil.Dette nedenfor er på PG236 og 293 av PDF-manual
http://cp.literature.agilent.com/litweb/pdf/08753-90156.pdf
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back