noen eksempelkode for Hi-Tech C?

D

donkey41

Guest
Hei alle sammen, jeg prøver å lære å programmere PIC med C. har jeg valgt Hi-Tech. Porblem er at jeg rett og slett skrånende imagin, hvordan å programmere for en μC. Jeg kan programmere i C, men egentlig (høres ut som morsom) jeg ikke har noen anelse om hvordan og hvor du skal begynne. Jeg har søkt på htsoft side og også i google for sample koder, men kan ikke finne noe godt eksempel. Manuell kunne ikke hjelpe meg mye heller. Kan noen kropp hjelpe meg ved å gi noen linker, (enkel) koder eller andre forslag for å begynne med C? Jeg har programmert μC med MPASM ikke har mye problemer med det. Takk på forhånd

Lot av kildekoden! h ** p :/ / www.microchipc.com/sourcecode/ h ** p :/ / www.microchipc.com/

Program Microchip PIC mikroer med C Prøv på h ** p :/ / w * w.microchipc.com /: wink:

Jeg er enig med Dainis & Jivega: microchipc.com er full av gode eksempler. Du kan også begynne med prøver fra HiTech: rlight, LED, dukke, metro, lcddemo ...... (Jf. Prøver katalogen etter picclite installering) Bye

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back