noen info eller lenker til bukk og øke kraften DC / DC omformere

S

sullybully

Guest
Hei alle, får jeg noen info enhver eller linker til bukk og øke kraften DC / DC omformere? Sully

Får jeg noen info enhver eller linker til bukk og øke kraften DC / DC omformere?
For det grunnleggende prinsippet lese ArtOfElectronics. Du kan bygge en switch selv med PWM utgang av en PIC for eksempel. Men sørg for at PIC aldri krasjer: smile: For god effektivitet men enkel å bruke kretser se opp Nationals SIMPLE SWITCHER serien.

Buck -> Step-down konverter Boost -> Step-up converter Buck: hovedsakelig PWM kontroll Boost: PWM, PFM.VFM kontroll Operation Mode: Langvarig og / Discontinuos gjeldende modus (ifølge spole current) Basic Topology -> lærebok ... Thanks.
On 2002-03-26 05:36, sullybully skrev: Hei alle, får jeg noen info enhver eller linker til bukk og øke kraften DC / DC omformere? Sully

hei alle. Jeg vil vite teoretisk og praktisk m @ x respons frekvens av DC / DC omformere, og som componets gjør m @ x respons frekvens grenser? takk.

kan du bruke mentor analog designer til SIM deg design.use det, kan du finne frekvensrespons.

Det er grunnleggende topologi for DC-DC, jeg tror du bruker google, finner du flere huandreds imformation om det. Ti, Maxim, Fairchild, nasjonalt Alle har søknader om det.

Les boken "kraftelektronikk håndbok" opplasting allerede.

Grunnleggende bok: Kraftelektronikk: Erickson. Se nettstedet fra Power Electronics Colorado Center.

I disse dager er jeg studere dokumentasjon i referanse til argumentet. Jeg går til deg hva jeg har funnet! Hei Attrix

Er det noen design / chip i stand til automatisk veksling fra step-up til trinn ned (og vice versa) ved å registrere spenning? PS Jeg ønsker ikke å ha omvendt effekt => CUK konverter ikke er å foretrekke. Noen ide?

HI, Hvis du ønsker å tilbringe litt motorola foreslår med en MC34063 en god søknad step-up/down at det fungerer!

SEPIC omformere vil gjøre enten Buck eller Boost uten inversjon.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back