noen?, Som hadde jobbet på skriverdriverne

W

wassa

Guest
Hei,
Jeg skal utvikle en USB-skriver Klassifikasjon Driver for et innebygd program.
Vil du vite hvordan du kan oversette en .* (eventuell forlengelse) filen til utskrivbare for en bestemt skriver.Det må være noen biblioteker for at ...

hilsen
waqar

Jeg har gjort som (mye) for arbeidet med skriveren, kontrollere og drivere.Jeg dont virkelig forstår spørsmålet, men det er ingen generell verktøy / librarys om å opprette en fil malm mengde data som kan sendes til en skriver.

Det siste de tillatt asci men til dag de fleste av dem bruker noen form for koding og komprimering av data som skal skrives ut.Dataene er også generelt Meldingen behandlet i noen whay i PC (GDI printer) En generell standard fortsatt brukes i dyrere skrivere er postscript, dvs en åpen standard, og du kan opprette utskrivbar filer og sender til skriveren.

Re: USB skriverdriverne Jeg vil anbefale at u bruke noen av tolls ute å generere drivere sin vondt å skrive lavt USB-driverne med opplisting og alt det der.Sjekk jungo og windriver (søk på nettet) den er både flott verktøy for å bygge en driver for Windows.

Hvis u være Litle mer konkret på spørsmålet jeg kanskje kunne gi et bedre svar ...

re Me

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back