Noen som har QAM, QPSK, BPSK, etc. .. Matlab-koder

hei, jeg jobber med 8psk modulasjon for GSM ,,,,, kan du gi meg noen 8psk koder

Hei alle sammen. Jeg trenger å generere en binær datastrøm av varighet Ts. Etter, jeg trenger å samle enda biter for å lage i fase stream og strekke disse slot i varighet 2Ts. Jeg trenger å gjøre det samme for odde biter. Kan du hjelpe meg

Hei Har noen en har en QAM eller QPSK passband mod / demod. M filer? Jeg prøvd å programmere den selv, men når jeg multiplisere kvadratur komponenten ved synd jeg får verdier som svært nær 0, (jeg har ikke et problem når jeg velger lav Carrier Freq) det ser slik ut: forestille (Y (n)) * A * sin (2 * pi * Fc * t), mens Y (n) er kvadratur komponenten og Fc er 10000Hz. Når jeg multiplisere InPhase komponenten ved cos jeg får riktig signal jeg setter pris på om noen kan forklare meg whas feil i kode mitt .. og også Hvis noen kan sende meg til min e-mail eller post her. m-fil av QAM / QPSK passband Transiever.

[Quote = shlomyss] Hei Har noen en har en QAM eller QPSK passband mod / demod. M filer? Jeg prøvd å programmere den selv, men når jeg multiplisere kvadratur komponenten ved synd jeg får verdier som svært nær 0, (jeg har ikke et problem når jeg velger lav Carrier Freq) det ser slik ut: forestille (Y (n)) * A * sin (2 * pi * Fc * t), mens Y (n) er kvadratur komponenten og Fc er 10000Hz. Når jeg multiplisere InPhase komponenten ved cos jeg får riktig signal jeg setter pris på om noen kan forklare meg whas feil i kode mitt .. og også Hvis noen kan sende meg til min e-mail eller post her m-fil av QAM / QPSK passband Transiever [/quote] se dette innlegget..: http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p = 1151833 # 1151833

Jeg var faktisk spør etter. M filen, ikke Simulink filene jeg trenger dette arbeidet for min endelige prosjektet, og det har til meg matlab. M-filer Takk for you'r innsats uansett. Hvis noen kan vennlig hjelpe meg med mitt problem vil det være flott.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back