Noen spørsmål om Actel ProASIC Plus enhet

T

telga

Guest
Hei, Er det noen som bruker Actel ProASIC Plus FPGA? Er det mulig å bygge en ProASIC Plus enhet programmation grensesnittet? Er Libero IDE et godt design verktøyet? Hvor kan man kjøpe noen enheter? Og hva er prisen? Telga

Ja Jeg bruker Actel ProASIC Plus FPGA. Jeg har anskaffet "FlashPro" programmering enhet. Det kostet meg $ 800. Det svært komplisert å bygge en ProASIC Plus enhet programmation grensesnitt. Det er ikke så enkelt som Alteras eller Xilinx programmering grensesnitt. Ingen tvil Libero IDE er en god design verktøy.

Hei, Takk for svar. Har du laget en design med innebygd i systemet programmering basert på Actel DirectC? Og hvor gjør du kjøper FPGA? Takk Telga

Hvis du vil starte veldig billig med en proAsic Design, bare kjøpe de tilgjengelige startpakke. det er ca 250 $ og du får for denne par dollar allerede en Flashpro lite, på eYear av Libero Gold lisens, en utvikling bord med aAPA300. Bare plug and play (kode). Hilsen Max

Hei, Dens 'lett å programmere en Actel Pro ASIC Plus. du har rett behov for 2 "lade" pumper Og Dev kit av Actel "DirectC v1.1", det er gratis på web ACTEL. hilsen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back