noen spørsmål om bruk hfss

S

Sanders

Guest
Jeg har to spørsmål å spørre:

(1) hvor å opphisse to porter på samme tid i hfss, hva kan jeg gjøre for å realisere den?

(2) hvordan du setter høy resistivitet linje eller fly? Tilordne den impedans grensen?

mer quations:
(1) et papir som er nevnt: ark motstand er rundt Rs = 10κΩ/sq og hver resistive linje skulle være minst 20 ruter lang.mitt spørsmål er hvor lenge et kvadrat er?en firkantet = (?) moh

(2) "skjevhet linjen konkludere i dc pads på 150 og 400 pitch", så hva er pitch?

(3) tap tangenten av høy resistivitet Si?

Det er alt, vil alle hjelpe er velkomne!

Sanders skrev:

Jeg har to spørsmål å spørre:(1) hvor å opphisse to porter på samme tid i hfss, hva kan jeg gjøre for å realisere den?HFSS-> Fields-> Rediger Kilder ...(2) hvordan du setter høy resistivitet linje eller fly? Tilordne den impedans grensen?Ja,mer quations:

(1) et papir som er nevnt: ark motstand er rundt Rs = 10κΩ/sq og hver resistive linje skulle være minst 20 ruter lang.
mitt spørsmål er hvor lenge et kvadrat er?
en firkantet = (?) mohSquare er arbitray enhet, kan du se ark motstand definisjon.(2) "skjevhet linjen konkludere i dc pads på 150 og 400 pitch", så hva er pitch?(3) tap tangenten av høy resistivitet Si?ρ = 1 / σ, for nøyaktig simulering, trenger du bulk konduktiviteten kontra frekvens, noe som er ganske vanskelig å komme.Det er alt, vil alle hjelpe er velkomne!

takk, asdfaaa.then Jeg vil spørre:

1 Jeg vil mesteparten ledeevne av høy resistivitet Si i X-båndet (8-12GHz), kan noen fortelle meg, takk!

2 "square" er ofte brukt, jeg vil gjerne vite det representerer hvilken enhet generelt.

3 siste, er "pitch" hva?

jeg ville satt pris på din hjelp!

Sanders skrev:

takk, asdfaaa.then Jeg vil spørre:1 Jeg vil mesteparten ledeevne av høy resistivitet Si i X-båndet (8-12GHz), kan noen fortelle meg, takk!I dont have disse dataene, kanskje kan du ta kontakt med leverandøren.2 "square" er ofte brukt, jeg vil gjerne vite det representerer hvilken enhet generelt.Det er arbitray enhet,

I en vanlig tredimensjonal dirigent, motstanden kan skrives som

R = ρ × L / A = ρ × L / Wtder ρ er Resistivity, A er tverrsnittsarealet og L er lengden.
Den tverrsnittsarealet kan deles i bredden W og platetykkelse t.Ved å gruppere resistivitet med tykkelse, kan holdbarheten da skrives somR = (ρ / t) × (L / B) = Rs × (L / B)

Rs er da arket motstand.
Fordi det er multiplisert med en dimensjonsløs kvantitet, enhetene er teknisk ohm.
Begrepet ohm / plassen blir brukt fordi det gir motstanden i ohm av nåværende passerer fra én side av et firkantet område til motsatt side, uavhengig av størrelsen på plassen.
3 siste, er "pitch" hva?jeg ville satt pris på din hjelp!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back