noen spørsmål om skanning innstikk med DFT compiler

F

feel_on_on

Guest
1.set_dft_signal-visning spec og-visning finnes, hva er forskjellig mellom spec og finnes?kan du svare meg i detalj.Thanks a lot.

2.når vi set_dft_signal ScanDataIn-port scan_si og set_dft_signal ScanDataOut-port scan_so, og deretter insert_dft ..

på dette tidspunktet, alle SDFF vil bli koblet fra scan_si til scan_so?

3.trenger vi å definere scan_si og scan_so i toppen modulen?og dingler scan_si, scan_so?

4.compiler-scan betyr at erstatte DFF med SDFF. ikke midler til å koble alle SDFF fra scan_si til scan_so?Thanks a lot!

Hei,

Jeg kan ikke under stå hva u vil exactly.but opp min forståelse jeg legger inn noen av svarene til ur spørsmål.

1ANS: set_dft_signal-visning spec / eksisterer.

SPEC:
the spec betyr verktøyet tar alle spesifikasjonene at u ha gitt for skanning og det vil ta at det ikke er skanne kjeder i utforming og det må rought skanningen kjeder.

Finnes: det betyr at det e skanning kjeder i design og u hadde gitt spesifikasjonene for de skanne chiains som scanin, scanout, scanenable og scanclock.

2ANS: Ja.
3ANS: hvis u definere det eller ikke verktøyet tar seg av det.
4ANS: Ja,.compile-skanning vil bare erstatte DFF i SDFF og det vil ikke rought skanningen kjeder.

hilsen,
ramesh.s

----- Finnes: det betyr at det e skanning kjeder i design og u hadde gitt spesifikasjonene for de skanne chiains som scanin, scanout, scanenable og scanclock .------------

hvis skanne kjedene har vært eksisterer, hvorfor trenger å sette inn skanne kjede?

hvis ur skanne kjeder ikke dekket alle felt av design, og nå u vil fullført.det occers

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back