Noen spesifikk siste nytt emne i FPGA for presentasjonen

S

santom

Guest
Hei alle, Håper alle gjør fine.I ha en presentasjon på grunn av denne måneden 18. på noen fremvoksende temaer i FPGA teknologi . Jeg vil at folk som virkelig er svært erfaren i FPGA for å foreslå noen tema slik at jeg kan begynne å forberede seg for det. Jeg vil at det skal være veldig intersting og også nyttig .. Håper på svarene snart fra deg folk Takk på forhånd Cheers Santom

Digital Video HDTV Software definert radio sjekk Altera, Xilinx nettsider for hvitt papir og app noterer god mangel

sir Jeg er i en stor vanskelighet jeg jobber på toppunktet-5 FPGA bord (ML403). Jeg må grensesnittet DS1302 RTC til denne FPGA. Jeg har prøvd alle mine anstrengelser, men ikke grensesnittet den. Jeg har selv prøvd å bruke microblaze til supprot min innsats til grensesnittet ds1302. ber gi meg med hjelp til grensesnittet ovennevnte IC med FPGA.

Hei umair123, vil folk flest ikke ser ditt spørsmål i denne urelaterte diskusjonen. Du bør opprette et nytt emne i FPGA forumet. Jeg tror ikke ML403 har en DS1302, så du bør forklare hvordan du har koblet den til, og beskriv problemene du ser når du prøver å snakke til den. Den ML403 Styret har en Virtex-4, ikke en Virtex-5.

du bedre bruker opb_gpio ip kjernen for å koble til 3 leder grensesnittet. alt du trenger er å å slå de 3 tråds ignals acording til dataarket ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back