Ny komponent i ADS - beskytte med passord

Z

zwireck

Guest
Hello! Jeg har følgende problem: Jeg vil legge min design i en "black box" (noe sånt Edit -> Component -> Opprett Hierarki) og beskytte denne med et passord (deaktivere alternativet Push Into Hierarch). Jeg trenger å gi mine design til et annet universitet, slik at de kan utføre noen simuleringer med den (incloude det i et større design), men de bør ikke være i stand til å se hvordan det var bygget i detaljer (bare svart boks med to innganger og én utgang). Hilsen!

Hei zwireck, kan du bruke RF Intellectual Property Encoder alternativ i Agilent ADS. Den RF IP Encoder gir en mekanisme for å dele en simulatable Advanced Design System (ADS) skjematisk design eller netlist uten å avsløre din faktiske utformingen informasjon. RF IP Encoder er tilgjengelig fra ADS Verktøy-menyen når produktet er riktig installert. Følgende trinn beskriver en typisk prosess for koding av et design eller netlist med RF IP Encoder: Lag din IP biblioteket. Kod din IP Library inn en ADS Design Kit. Pakken er kodet IP Library. Send kodet IP til din modell bruker. Modellen bruker installerer kodet IP Library. Encoded IP Library er brukt i en annen design. Sjekk linken RF Intellectual Property Encoder [/url], og også denne presentasjonen vil være nyttig [attach = KONFIG] 58816 [/ATTACH] Håper dette hjelper ...

Tusen takk - dette sømmer for å være en løsning på problemet mitt. Men kan du vennligst legge den andre linken (vedlegg) igjen? Når jeg klikker på linken en ny side åpner og følgende melding vises: "definitywnie 404" Regards, Lukasz

Hei Lukasz, Beklager for ulempe, jeg Påsetting her. Håper denne gangen du wont være å ha problemer.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back