ny sivilingeniør

1

1a2s3d4f

Guest
Hi everyone,
jeg er ny grad i EE og stadig må lære nye ting fra forumet.første jeg vil gjerne si takk til alle admin bringe slik tjeneste for oss.Det er svært nyttig for meg å ha en idé om hva som venter i arbeidsgruppen industrien.Jeg innså at EE er et felt med mange program.mitt spørsmål er hvor begynner jeg herfra.Jeg ønsker ikke å fortsette å gå på skolen.Jeg innser at du søker på en jobb krever mye erfaring at jeg ikke har.så kan du fyr peke meg ut Hvor skal jeg begynne.

øyeblikket, konsentrerer jeg er på læring simulering som orcad og PCB design.imidlertid ikke sikker på at dette er en god måte å starte.

kan du fyr gir meg lett det ganske mørkt for meg i dette feltet.

takk

for støy personen jeg vil anbefale Proteous for simulering.Det er mye enklere enn ORCAD er butr ORCAD bedre for alvorlige simuleringer.

Hei,
Quote:

Jeg innser at du søker på en jobb krever mye erfaring at jeg ikke har.
så kan du fyr peke meg ut Hvor skal jeg begynne.

did u ba om PCB design?dont prøve ultiboard som elektronikk workbench gir med multisim.sin rally tøft å understand.however for grunnleggende u kan bare referere til den slags touch'n'go.multisim er gode simuleringsverktøy selv som vi bruker i skolen vår.

Arbeid i en halvleder selskap ...vil du være nyttig der!

Gå hendene på.
Få en jobb du liker eller starte en hobby.
Det er vanskelig å mestre fullstendig, alt på en gang.
Du vil lære i alle ting du gjør, som du gå langs.

Oh c'mon kameraten u've gjort engineering ............. deres trenger ikke å bekymre deg ........... gttin en gud jobb i elektronisk industri avhenger av hvor godt u've gjort siste år
1.60% for startere ................. 2.hvor godt u husker ur grunnleggende begreper
hvis ur stand til å oppfylle følgende krav y ikke delta i en VLSI kurs eller en embeded systemer kurs siden ur ett ECC student !!!.................... BEST OF LUCK !!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back