OFDM: plz venner betale det et presserende oppmerksomhet

Q

QMA

Guest
plz venner betale det et presserende oppmerksomhet.
jeg vil gjerne vite hvor skal jeg legge piloten og hva bør være i pilot.
gratis video forelesninger er å foretrekke.
plz sende andre nyttige linker også.samt nyttige data på analog til digital konvertering og digital til analog conversioin.
plz raskt.thanx
min e-postadresse
qazi51 (at) hotmail.com

Hei, QMA

datas pilot akkurat som pilot (k) = [1 1 -1 1 -1 1 -1 -1 ..... 1] av k sekvens eller = [1 j 1 j 1-j -1 j.. .... 1 j] i komplekse data.
Hvis det brukes pilot i case "Training symbolet (kjente data symbol på forhånd begge Tx, Rx) stillingen som tilegne for dette tilfellet er det første symbolet i 1 ramme eller manglende" PSAM "stillingen er scatter (selvfølgelig kjente data for ) iof subcarrier in every symbol (the way to choose position have many way, Ex. rely on channel's coherence BW) then interpolation involve.

enkelte stilling
subcarrier i hvert symbol (veien til å velge posisjon ha mange måte, Ex. stole på kanalens sammenheng BW) og interpolering innebære.

thanx Maomun
kanne u videresende meg noen linker eller dokumenter, forelesninger etc. Jeg trenger dem raskt.
men hva med mitt andre spørsmål.plz im venter innstendigste
plz sende andre nyttige linker også.samt nyttige data på analog til digital konvertering og digital til analog conversioin.

Hei, QMA

Dette er et godt eksempel om OFDM channel estimation

"www.freescale.com/files/dsp/doc/app_note/AN3059.pdf"

og i www.mathwork.com har mange matlab eksempel om kanalen est i OFDM

Prøv å lese fyr.3 (A2D D2A: så lett å forstå) fra denne boken

Digital Signal Processing: A Practical Guide for ingeniører og forskere ved Smith

Forresten, å søke i edaboard få mange fine e-bok om OFDM, DSP arkivert

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back