om 2. harmoniske kobling av varactor i LC tanken VCO

C

calven303

Guest
hei!
hvordan å redusere harmoniske kombinasjonen av varactor til kontrollen voltage.the styrespenning i PLL mitt svinger fordi det 2. harmoniske kombinasjonen av varactor.and toppen-til-topp verdi er knyttet til sløyfen filteret kapasitans, og det kan til og med oppnår å 20mv.the større kapasitans av loopen filteret, jo mindre er peak-to-peak value.i antar årsaken er at impedansen fra kontrollen node til GND er liten hvis kapasitans er stor.mange aviser snakker om hvordan å redusere støy, men få papirer refererer til den harmoniske coupling.is det en rekke topp-til-topp verdi som vi kan accept.please gi meg noen explanations.thanks mye
vennlig hilsen

Kick back støy på VCO innspill vil modulere Kapasitans i 2Wo.Dette er imidlertid ikke et problem siden Kapasitans allerede er modulert av svingende produksjon VCO spenning, selv om Vctrl holder seg konstant.

Jeg antar det er derfor folk ikke snakke om det på litteratur.Det er bare OK.

takk en lot.it er bare svare at jeg expect.in min mening, koblingen av varactor er helt forskjellig fra ripple.vco er et autonomt system, og det produserer kopling mens den bygger på oscillation.maybe koplingen og oscillerende signaler sammen bestemmer de store signal kapasitans av varactor og oscillasjonen frequency.however, er rippel ytre faktor som ødelegger oscillasjonen.men jeg kan ikke kontrollere hvorvidt den ovenfor er riktig, fordi transientresponsen bølgeformer av VCO styrespenning i avisene er alle perfect.thanks igjen.
vennlig hilsen
neoflash skrev:

Kick back støy på VCO innspill vil modulere Kapasitans i 2Wo.
Dette er imidlertid ikke et problem siden Kapasitans allerede er modulert av svingende produksjon VCO spenning, selv om Vctrl holder seg konstant.Jeg antar det er derfor folk ikke snakke om det på litteratur.
Det er bare OK.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back