om AHB dekoder

C

choplin

Guest
Hvis jeg har bare en mester på AHB-bussen, kan jeg ta opp plass med adresse buss uten AHB dekoder.

Hei
som jeg tenker ur ans er "nei".fordi hvis det er mer enn 1 slave enn det vil kreves ..

hilsen

uditkumar1983 skrev:

Hei

som jeg tenker ur ans er "nei".
fordi hvis det er mer enn 1 slave enn det vil kreves ..hilsen

Hei,
jeg did't fikk hvor ur fortelle "annen adresse for ulike slave",
men du vil gjenkjenne spesielle slave ved dekoding få adressen litt .. ellers hvordan u vil gjenkjenne som slave gir overføre ..
For mer avklaring se amba spec dokumentet P. 3.4

Hilsen

Lenge siden jeg gjorde noe arbeid med AHB men jeg husker noen ting.Lar se, trenger du noen måte å avgjøre hvilke slave til å velge rett?det er det som er gjort av AHB dekoder, er slaven dumme og begynner å handle når dekoderen sier at det er for den.I logikken din slaven vil nå måtte være intelligente nok til å forstå om det er ment for den som går aganist den spesifikasjonen vil du få problemer hvis du planlegger å integrere noen 3rd parti ip på bussen din.Lykke til.

Et sentralt adresse dekoder brukes til å gi en utvalgt signal, HSELx for hver slave på bus.The velger signalet er et kombinatorisk dekode av høy orden adresse signals.the dekoder design er basert på antall slaver til stede og ikke på herren.
u kan få en klar idé med amba spec fritt nedlastbart fra armen nettsted

Det hele avhenger av én / flere slaver u har på bussen.

dekoder avhenger av antall slave
Jeg tror u trenger ikke voldgiftsmann i det scenariet

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back