om gradvis endring i produksjon av SC kretser

H

hr_rezaee

Guest
Kjære dere alle
Hei
Jeg trenger noen papirer eller bøker om gradvis endring i produksjon av SC krets (for eksempel MDAC av rørledningen ADC) i retning motsatt til den endelige verdien.
Jeg trenger bevis på det.
hilsen

Trinnet respons endringene først i motsatt retning på grunn av feed-forward null gjennom tilbakemeldinger kondensatorer ...

Tenk litt ...anta at OTA kjernen er treg, kan det ikke gå så fort som input trinn.Kanten av input trinn par direkte til utgang noden gjennom tilbakemeldinger nettverk av kondensatorer, med noe signal inversjon.

Som OTA våkner og begynner å svare (på hastighet kan det), vil det drive produksjon node, med signal inversjon.

Responsen på utgang vil Showa hoppe til én retning (nær momentan) og så går den andre veien.

Jeg tror dekke ee240 kursmerknader dette (boser ved Berkeley).

En god bok er "analog MOS integrerte kretser for signalbehandling» av Gabor C. Temes

banihashemi skrev:

En god bok er "analog MOS integrerte kretser for signalbehandling» av Gabor C. Temes

Sjekk dette papiret
Prosess-insensitive lavt strømforbruk utformingen av slått-kondensator integratorer

Naiknaware, R. Fiez, TS
Maxim Integrated Products, Hillsboro, OR, USA;

Notatet vises i: Circuits and Systems I: Regular Papers, IEEE Transactions on [Circuits and Systems I: Fundamental Theory and Applications, IEEE Transactions on]
Publication Date: 2004 oktober
Volum: 51, Issue: 10
På side (r): 1940-1952
ISSN: 1549-8328
INSPEC Accession Number: 8157528
Digital Object Identifier: 10.1109/TCSI.2004.835666
Lagt online: 2004-10-18 08:48:29.0

safwatonline skrev:

Sjekk dette papiret

Prosess-insensitive lavt strømforbruk utformingen av slått-kondensator integratorerNaiknaware, R. Fiez, TS

Maxim Integrated Products, Hillsboro, OR, USA;Notatet vises i: Circuits and Systems I: Regular Papers, IEEE Transactions on [Circuits and Systems I: Fundamental Theory and Applications, IEEE Transactions on]

Publication Date: 2004 oktober

Volum: 51, Issue: 10

På side (r): 1940-1952

ISSN: 1549-8328

INSPEC Accession Number: 8157528

Digital Object Identifier: 10.1109/TCSI.2004.835666

Lagt online: 2004-10-18 08:48:29.0

Her er filen,
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back