om harmoniske? Hjelpe

M

mckinson

Guest
Hvorfor samsvarer med antennen påvirker harmonisk?
Eventuelle kroppen kan fortelle meg årsaken?

med vennlig hilsen!

1.Last impedans innflytelse gevinst (se Mikroovn Transistor Forsterker, Gonzalez, Prentice Hall)
2.Antenne få en tendens til å øke med frekvens (disregarding målrettet, særlig hvis du bruker ikke-resonans antenne som liten løkke for ISM programmer) - dette er bare imporatant hvis måle radiated signal

Hilsen
D.

Hallo,

1.Hvis du matche antenne impedans på grunnleggende frekvens.Harmonic bli redusert på grunn av endret til harmonisk frekvens.

2.Er du kobler antennen til produksjon av PA?Belastningen impedans av PA kan bestemme harmonisk strøm.Siden antennen og samsvarende nettverk kan påvirke belastningen av PA.Derfor antennen passer kan påvirke harmonics

eecly

Nei, antenne kobles til switchplexer.deretter til PA utgang. Kan du gi meg noen råd for bedre harmanic?

Best regads!

men for GSM 2dre harmoniske (1.8G) er bare for DCS bandet, hvordan kan jeg maka samsvarer ikke for 2dre harmonisk.Noen som kan gi noen råd?med vennlig hilsen

Hei,

Jeg antar du utforme ASM for dual band telefoner.Du har rett, er det ikke lett å redusere andre harmonisk innhold.En måte er å inkludere det i switchplexer (diplexer swich).

Jeg forutsetter at du har antenne utgangen på den ene siden og GSM / DCS ender diplexer / antenne bytte-plexer.Deretter kobler hver GSM og DCS sidene for å Rx / Tx-bryteren for å velge modus av drift

Du kan lage antenn-diplexer ha isolasjon mellom GSM / DCS grener.Dette vil forbedre automatisk undertrykkelse av andre harmoniske GSM falle på DCS frekvens.

flyhigh

I Dual band GSM, å redusere radiated 2dre harmonisk på GSM900 må du først av alt en svært lav gjennomført 2dre harmonisk på antennehankontakt på dette bandet (etter LPF, switch, diplexer, etc).Vanligvis lavere nivå enn spec kravet.
Den topologien av antennen passer nettverk påvirker harmonics.For eksempel en lav pass topologien det hjelper redusere radiated harmonics.

hilsen

Nylig fant jeg et spørsmål.Når jeg har lagt til en kamp nettverket DCS band, det gjennomført spurious (GSM 2n harmoniske: 1.8G) fikk svært dårlig.den diffence er 10dbm med ingen match companent på DCS band.Aay kroppen kan gi noen råd?

Best regards!

mckinson wrote:

Nylig fant jeg et spørsmål.
Når jeg har lagt til en kamp nettverket DCS band, det gjennomført spurious (GSM 2n harmoniske: 1.8G) fikk svært dårlig.
den diffence er 10dbm med ingen match companent på DCS band.
Aay kroppen kan gi noen råd?Best regards!

mckinson: her er innlegget http://www.elektroda.pl/eboard/ftopic65391-30.html

lese mine kommentarer og svare meg slik at jeg kan vite mer detaljer ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back