Om Orcad 9.2

A

avi_e -

Guest
Hei venn,Jeg gjorde en krets ved hjelp OrCAD Lite 9.2.Alt gikk riktig, men jeg får problemer mens du oppretter en simulering profil.Når Iclick fanen "Opprett en simulering profil".Det gir "Kan ikke opprette en simulering profil.Hilsen,
Avinash.S.

Normalt etter at det sier at det også skaper en feil stokk og markerer komponentene i feilen med en grønn sirkel ...

For å lage en simulering profil alle komponenter skal ha en pspice modell, kan u kontrollere at når u velger en komponent fra biblioteket, viser det pspice ikonet under del symbol

Det må være noe Rong med opprettelsen av kretsen din.Jeg har bare prøvd å lage simulering profil ved hjelp OrCAD 9,1 (student version) med en del, tatt fra andre bibliotek (dvs. uten Pspice modell).Profilen er opprettet.Jeg tror simuleringen profil har ingenting å gjøre med en del modeller.
Prøv å lage krets med standard Vales.

Noen har det samme problemet.Avinstallere og installere Orcad løste problemet.Kanskje det fungerer for deg også.

Hei
Kjære
Først Du oppretter det nye prosjektet.
På at du velger A / D blandet design
Den selcet alle komponenten fra PSsice.
deretter opprette den nye simulatoren profilen.

Hei DMK,

Jeg gjorde en circiut for bare analysere dc mengder gitt i boken.
Krets har sin standard verdier.
Takk for svar .............Hilsen,
Avinash.S.

Hi Friends,

Takk alle dens arbeider nå.Men det er et problem for meg igjen, dvs. uansett krets du tegner, mens du kjører den viser feil og derfor simuleringen er avbrutt., Ground GND is floating

.

Den sier at Node N0083 er flytende, er Ground JORD flytende.
Du kan hjelpe Jeg er lei av dette!!Hilsen,
Avinash.S.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back