om VREF og GCLK banker i FPGA

K

kil

Guest
hei,

Jeg arbeider på virtex 2 pro fpga Jeg har en grunnleggende tvil

1.Jeg bruker banken 5 for min inngang og utgang.Jeg har vref i bank som ikke er koblet til forsyning (3.3v).mine tvil om jeg skulle koble den til tilførselen spenning.hvis jeg ikke bruker I/O- av enhver bank har jeg koble VREF av at banken til corresponidng Spenning eller jeg kan la som unconnected.
hvis u koble en pin av vref å levere spenning er nok som den andre VREF er internt koblet til hverandre.

2.hva er VCCINT, VCCAUX, VCCO, VREF VIN, VTS i fpga Alle regler som må followd mens du arbeider med dem, og hver bank kan ha forskjellige
VCCAUX forsyning og hver bank kan leveres med ulike GCLK (si bank 5 har GCLK5S og GCLK4P bør ha samme tilbudet GCLK som internt de er koblet til samme GCLK høyre).

hilsen
kil

1.Jeg vet ikke hva er det med Virtex2Pro, men alltid VREF pins trengs bare for spennings-refererte IO standarder (for eksempel SSTL).

devices you can leave these pins unconnected (or user-defined) if you use single-ended IO standards (LVTTL, etc...).

For eksempel i Cyclone
enheter kan du la disse pins unconnected (eller brukerdefinerte) hvis du bruker én endte IO standarder (LVTTL, etc. ..).Men i Stratix din må koble VREF til korresponderte forsyning.

2.VCCINT - supply for sentrale kretser av FPGA (alltid IO og kjernen kretser bruke ulike forsyning)

VREF - referanse spenning for spennings-referanse IO supply

For tydelig beskrivelse lest tilhørende dokumenter til xilinx.com

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back