On-time beregning i spekteret

L

ljy4468

Guest
Hei, alle jeg har et spørsmål angående spekter ADE. Som du kan se som festet, har jeg en waveplot av pulsutgang. (Under tomten) og dets ON-tid varierer etter som tiden går. Nå har jeg et spørsmål som jeg ønsker en "ON-tidsvariasjon plottet 'som øvre plot. Er det mulig med spøkelset kalkulator? Thanks. Hilsen. [/Img]

Følgende skript utfører oppgaven (0,9 er terskelen for å oppdage at produksjonen er i on-state) tdelta = kryss (VT ("/ net3"), 0.9,0, "faller", t, "syklus")-cross (VT ("/ net3"), 0.9,0, "stigende", t, "syklus") tline = kryss (VT ("/ net3"), 0.9,0, "faller", t, "syklus") maxn = rund (Xmax (cross (VT ("/ net3"), 0.9,0, "faller", t, "syklus"), 1)) x_list = drCreateVec ('dobbel maxn-1) y_list = drCreateVec (' dobbel maxn-1 ) for (i 0 maxn-1 drSetElem (x_list i verdi (tline, i +1)) drSetElem (y_list i verdi (tdelta, i +1))) plot (drCreateWaveform (x_list y_list)? uttr '("OnTime") ) resultatene av sitt arbeid: Hilsen.

Hei, pavel_adameyko jeg virkelig setter pris på, det fungerer godt. Tusen takk. Men i siste linje: "uttr" plot (? DrCreateWaveform (x_list y_list) uttr '("OnTime")) skjer feilmelding. Det ser ut som merking. så jeg slettet "? uttr" og det fungerte bra: plot (drCreateWaveform (x_list y_list)) Kan du vise meg riktig syntaks for merking? Takk på adbvance. [Size = 2] [color = # 999999] Lagt til etter 1 timer 54 minutter: [/color] [/size]

Hei, ljy4468. Jeg er forvirret hvorfor kommandoen [color = brown] plot (drCreateWaveform (x_list y_list)? Uttr '("OnTime")) [/color] ikke fungerer godt. Vennligst skriv en feilmelding du fikk. Kanskje du glemte å sette "før (" OnTime "). Prøv også følgende [color = brown] plot (drCreateWaveform (x_list y_list)? Uttr liste ("OnTime "))[/color] det skal fungere. For eksempel følgende skript [color = brown] x_list = drCreateVec ('dobbel 5) y_list = drCreateVec (' dobbel 5) for (i 0 4 dbSetElem (x_list ii)) for (i 0 4 dbSetElem (x_list i expt (i, 2))) plot (drCreateWaveform (x_list y_list)? uttr liste ("y er kvadratet av x "))[/color] gir følgende bilde uten feil. Regards, Pavel.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back