Open Source RTOS?

A

agnivesh

Guest
Kan noen vennligst gi meg navnene på noen populære og fritt tilgjengelig RTOS er for PIC MCU s? Vær så snill, fortell meg det beste åpen kildekode RTOS og målet mikro-kontrolleren som brukes i dag, i din mening og hvorfor tror du at kombinasjonen er den beste? takk på forhånd, agnivesh.

μC / OS-II er bedre fordi utvikleren bok er så populær, og mange fans har port μC / OS-II til ulike plattformer. jo mer utvikler, desto mer supporter.

Alle som har informasjon om μC / OS-II for PIC16F877A? Gorkin.

den freertos og mcos-ii har porter for PIC. Men når jeg brukte mcos-ii port .. det var mnay problem er kompilere og config det så prøv å bruke freertos ... og den har en god intern documentaion tooo

Kan jeg bruke dem til AVR? [Size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 3 minutter: [/color] [/size] Også trenger vi et spesielt bord og spesiell komponent som grunnleggende requirments for dette RTOS?

FreeRtos har en AVR Port Med hensyn til det grunnleggende komponenter, ville du sannsynligvis ønske å sjekke ut Flash og spesielt Ram krav. Jeg synes å huske det er en tabell for AVR på FreeRtos nettstedet. / Bingo

[Quote = devendra_devgupta] Hva du tenker på Linux? [/Quote] spørsmålet ditt er ikke klart.

[Quote = sayimpu] for lett å forstå noen RTOS [/quote] tusen takk kompis: D

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back