OPNET

S

shariat

Guest
Jeg vil bruke OPNET for simulering av CDMA2000 og UMTS-trafikk.kan noen guide meg?

Watchout!Veiledning er OK, men ulovlig nedlasting linker forbudt!Denne brukeren hadde bedt ulovlig kobling for Opnet laste ned en time siden!

Jeg bare ba om veiledning.Jeg ser ikke hvorfor noen av brukerne her kan be om SW programvare.Jeg spurte at fordi jeg så en slik linker her.

Som jeg har skrevet ovenfor - ber om veiledning er OK i Elektroda.] is classified as Illegal request and is forbidden here.

Men spør etter informasjon om hvor du kan laste ned Opnet [som du gjorde i forrige innlegg]
er klassifisert som ulovlig forespørsel og er forbudt her.Opnet er et kommersielt SW og er ikke fritt tilgjengelig.

Ønsker du lovlig demo eller full Opnet - hvorfor ikke spørre dem direkte?

Kan jeg har et spørsmål om OPNET modeler?
---
Jeg bruker OPNET modeler 8.1 med lisens ...Jeg gjør et prosjekt om UMTS-nett, og må endre noen modell som RNC, node B .. men når jeg klikker på noden redaktør av enkelte node, endrer de unamed og krever en lisens?? Hva er dette problemet? CAN jeg fikse det? Jeg har noen prosjektet filen fra myfriend og han bruker v10.5and kan gjøre det enkelt ...Hvordan kan jeg bruke sine filer og hvor å fastsette meg pro?
Takk på ADVACE ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back