Orcad fangst cis feil [net0016]

C

chuzkin

Guest
Hei alle sammen. Jeg gjør en skjematisk i fangst cis men når jeg kjører BOM, vises følgende feilmelding: ERROR [NET0016] Det er ingen forening for filen% s.. Konfigurere dette i filbehandleren. BOM Ferdig. Også, når jeg dobbeltklikker noen del i skjematisk (for å få tilgang eiendom redaktør), og deretter prøve å lukke med X på opp til høyre, vises følgende melding: ORCAD CAPTURE nektet tilgang til en fil uten navn Og når du prøver å lukke CAPTURE CIS , den samme meldingen vises repeteadly og kan ikke lukke (jeg hare å tvinge bruke Oppgavebehandling). Versjonen er Orcad 9,0 hilsen.

Jeg gjør en skjematisk i fangst cis men når jeg kjører BOM, vises følgende feilmelding: ERROR [NET0016] Det er ingen forening for filen% s. Konfigurere dette i filbehandleren. BOM Ferdig.
Jeg fikk denne samme feilen. Alt jeg gjorde var å gå til katalogen der du fortalte OrCAD å lagre. Bom filen, velger du den gå til Egenskaper, og endre åpner med programmet til WordPad. Det fortsatt ikke åpne opp direkte for meg når jeg velger Vis Output alternativet i OrCAD, men på denne måten kan du fortsatt vise BOM. BTW, kan du også åpne den med Notepad også. Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg med den andre saken. Lykke til!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back