output choke i negativ tog bedrer EMI?

R

rfdipper

Guest
hei til alle!

kan noen fortelle meg hvorfor det er noen design som plasserer produksjonen choken på bakken siden og ikke på den positive rail?

En ting er det utgang likeretter er også plassert på bakken side og ikke på den positive siden?

Jeg har hørt at det bedrer EMI ytelsen til kretsen, men jeg kan ikke finne noen tekniske skrive opp som beviser dette ...

noen ideer?

 
Niezależnie od tego, czy definiujemy je jako obraz, zbiór cyfr czy dane osobowe - informacje w dzisiejszym cyfrowym świecie są nie tylko wartością samą w sobie, ale przede wszystkim siłą napędową rozwoju cywilizacyjnego. Wojna o nie trwa.

Read more...
 
Hei,
Det synes å være en motsigelse i hva du sier (er negativ jernbane samme som din jord?).Det kan bare være én grunn til å gi en impedans mellom verious begrunnelse og det er å bedre isolasjonen mellom støyende og lavt signal kretser, men for virkningene av EMI jeg tror det er ikke en løsning.Ettersom mer strøm flyter gjennom 'bakken, medfører det en høyere spenning over spole og øker strålingen.
Håper dette hjelper,
Madhukar

 
hello madhukar,

Beklager å forvirre deg, er det de negative tog eller vanlig misbrukt jeg begrepet bakken for å referere til felles eller negativ sammenheng.
fordi jeg har sett noen plagg i internett som plasserer produksjonen choke i bukk og bukk-avledet topologi på den negative skinnen.Jeg spurte andre, og de sa at denne ordningen senker EMI, kanskje de snakker av erfaring, men jeg vil ha en analytisk forståelse av hva som er virkelig effekten og grunnen til at enkelte designere foretrekker å plassere choken på den negative skinnen.

hilsen,

rfdipper

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top