overføring gate bytte & SFDR spor & HOLD

W

wael_wael

Guest
hei enhver kropp,
Jeg skal designe bytte kondensator spor og hold har jeg ferdig design for OTA og klokke genrator.jeg ønske design bryterne (overføring gate en) kunne noe ettall hjelpe meg ved å vise meg digram av design og hvordan å simulere det.det vil være så nyttig for meg.
takk u så mye
Sist endret av wael_wael den 02. Jan 2008 17:02, endret 1 gang totalt

Hei,
Du bør nok bruke bootstrap brytere for innspill brytere for å forbedre THD.Men for andre bryterne du kan bruke overføring gate.
For bootstrap brytere denne utredningen av Dessouky er nyttig:
http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=685614 # 685614
For overføring gate slår dette papiret kan hjelpe deg:
Low power delta-sigma modulator for ADSL-programmer på en lav-Voltage CMOS-teknologi
by: Safi-Harb, M., Roberts, GW
Dette papiret er her:
http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=924527&highlight=power delta% 96sigma modulator adsl # 924527

Håper det hjelper deg!

takk u så mye folkens, har jeg desined overføring gate bryteren, men jeg vil gå til å utforme bootstrap en jeg håper det ikke tar lang tid, jeg ser virkelig til høy SFDR.
hilsen

kjære venner, jeg har brukt overføring gate brytere problemet faktisk er SFDR, jeg skrånende lese resultatet, kan u hjelpe meg å vite hvor mush er det, Fin er 10 MHz, FS = 50MHz
regds
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

By The Way JEG HAR takke "naalald", faktisk avisene var svært nyttig
OG JEG HAR MANGE SPØRSMÅL OM bootstrapping SWITCH, eksempelvis i PAPIR med svært lav VOLTAGE DIGITAL AUDIO, i Figur 7. HOW TO DESIGN & simulere CIRCUIT
Hilsen
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Hei wael_wael,
Kan du forklare nytte av denne bryteren inne frist av hastighet og strømforbruk?

SA Wael_Wael,

Hvis FIN 10MHz og fs = 50MHz bare FFT om et par hundre MHz.Plasseringen som du er interessert er veldig nedre enden av tomten din.

mouzid skrev:

Hei wael_wael,

Kan du forklare nytte av denne bryteren inne frist av hastighet og strømforbruk?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back