overføring og mottaker

S

smith123

Guest
Hvis du har noen krets om overføring og mottaker som dekker lang avstand (i første etasje i bygningen til 5. etasje i samme bygning)

HI BUDDY!Basically jeg vil gjerne lage et sikkerhetssystem så jeg sterkt behov for en krets med

forklaring (jeg mener crt med høy rekkevidde frekvens Jeg tror som kan dekke langdistanse overføring)

Du ønsker å strukturere en systerm som inneholder sender og mottaker?Det er et stort prosjekt, og er ikke ett folk kan fullføre.Lagt etter 3 minutter:Du kan referanse bluetooth-systemet.

guorui skrev:

Du ønsker å strukturere en systerm som inneholder sender og mottaker?
Det er et stort prosjekt, og er ikke ett folk kan fullføre.
Lagt etter 3 minutter:
Du kan referanse bluetooth-systemet.

smith123 skrev:

HI BUDDY!Basically jeg vil gjerne lage et sikkerhetssystem så jeg sterkt behov for en krets medforklaring (jeg mener crt med høy rekkevidde frekvens Jeg tror som kan dekke langdistanse overføring)

smith123 skrev:

i første etasje i bygningen til 5. etasje i samme bygning

Jeg tror at du kan gjøre det ulike måter å nærme seg dette:

-Som sagt før, hvis den er i samme bygg, kan du bruke kraftledning for å overføre data.Søk på nettet for X10 sendinger.På microchip har de sone design merknader om dette.

-Radioen tilnærming (som nevnt før også): Kan være lettere å gjennomføre (eller ikke), det avhenger av hva du vil bruke.Det finnes kits for trasmitter og mottaker for dette med er fra hele € 20 eller mindre hver.Disse pakkene kan du koble den til en microcontroller og sende dataene.Du kan også gjøre dette selv, men jeg anbefaler ikke det, fordi tunning er kan være vanskelig.

-Annen metode kan være ultrasounds, men jeg er ikke sikker på hva avstand kan det dekke.

Pardon my poor english, I'm spansk.
Håper dette hjalp deg.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back