Overlevering i Wimax

P

pudukalyani

Guest
Hvis BASESTATION (BS) kan starte overlevering så hvorfor det er et anlegg for mobil stasjon (MS) initiert Overlevering?? På hvilket grunnlag er det gitt prioritet til MS initiert Overlevering Ove BS initiert Overlevering.Spørsmålet er med hensyn til WiMAX.
kan du løse dette tvetydighet, av noen svare eller papir som jeg kan analysere meg selv.

Hvis jeg forstår spørsmålet ditt: Grunnlaget for å foreta overlevering er på strøm på signalet til BS siden etter at det avhenger av antall brukere dersom BS er opptatt, i GSM-saken og jeg tror det er det samme med WIMAX også.

ya du har forstått riktig, men HO skjer med MS skyldes tap i signalstyrke (RSSI og CINR verdier), men BS kan igangsette HO grunn av tap i signalstyrke og overbelastning.

Beslutningen om HO basert på overbelastning, kan tas med bare BS.

Hvis MS og BS initiere HO er, MS alltid prioritert å starte HO.

godt å komme til poenget, holder overbelastning side, hvis MS er i stand til å starte HO basert på signalstyrken så hvorfor er BS også igangsetting HO.er det noen betydning i det ??????

MS gis større sjanse fordi det er maintaing en liste over ville være / fremtidige BS, slik at MS kan gjøre aktiviteten på kort tid.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back