Påkaller Topgraphical modus av Synopsys Design Compiler

M

mishras3

Guest
Hei, Please hjelp meg for de nedenfor nevnte tvil .. 1) Jeg er ny på ASIC metodikk, jeg vurderer for tiden en IP hvor i jeg trenger å ta det gjennom DC Topo flyt, jeg er i stand til å påberope seg skallet i Topo modus. Jeg gir den milkyway referanse lib milkyway utforming bibliotek TLU pluss maks filer TLU map filen selv syntesen går ordentlig Hvordan kan jeg bekrefte at min design har blitt syntetisert i topo-modus? 2) Er compile_ultra-inkrementell alternativet kreves bare for Topo modus, eller nøyaktig hva formålet med inkrementelle alternativ? Regards, Sourabh

Jeg beklager for å svare med et spørsmål. Kan du fortelle meg hvor nøyaktig kan milkyway referansebibliotek bli funnet ... eller hvordan kan det være skapt? Thanks.
Hei, Please hjelp meg for de nedenfor nevnte tvil .. 1) Jeg er ny på ASIC metodikk, jeg vurderer for tiden en IP hvor i jeg trenger å ta det gjennom DC Topo flyt, jeg er i stand til å påberope seg skallet i Topo modus. Jeg gir den milkyway referanse lib milkyway utforming bibliotek TLU pluss maks filer TLU map filen selv syntesen går ordentlig Hvordan kan jeg bekrefte at min design har blitt syntetisert i topo-modus? 2) Er compile_ultra-inkrementell alternativet kreves bare for Topo modus, eller nøyaktig hva formålet med inkrementelle alternativ? Regards, Sourabh

Hei Mishra, Som bruker dc_shell-topografiske Hvis du kjører designen i topografiske modus meldingen vises som dc_shell-topo> compile_ultra er en kommando som kun støttes i topo-modus slik at du trenger en ekstra lisens for dc topografiske modus bortsett fra DC kompilatoren . Den compile_ultra-inkrementelle er for å ta ditt design gjennom en andre pass. Det hjelper for optimaliseringer som timet på nytt, DFT og redigere netlists. Dette gir et bedre QOR.

milkyway er ikke et bibliotek. det er bare miljøet. prøve å bruke standard libarary filene lsi10k.db. husk at koblingen bibliotek og målet bibliotek filene er alltid in. db format. bruk generic.sdb for symbol bibliotek og dw_foundation.sldb som ur syntetisk bibliotek. alle filene kan bli funnet i syntesen bibliotekmappen. 1) Link biblioteket: saed90nm_max.db 2) Target biblioteket: saed90nm_max.db 3) Symbol biblioteket: generic.sdb 4) Syntetisk Library: dw_foundation.sldb

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back