påvirke av biblioteket i gate teller.

S

samenmohammad

Guest
Hei

Jeg vet ikke: Hvis jeg endrer biblioteket, er gate greven av design endring?eller fordi den er uavhengig av biblioteket.Jeg tror kartlegging er uavhengig av biblioteket og derfor gate teller også.

takk.

Hvis du resynthesize og målrette og ulike bibliotek du er mest sannsynlig å få en annen gate teller.Jeg har sett forskjellige gate teller også med forskjellige versjoner av det samme biblioteket.Utformingen området bør ikke endre for mye om.Hvis du har et design dvs svært avhengig av spesifikke funksjoner i et bestemt bibliotek og bytte til et annet bibliotek, men du kan se en betydelig område delta.

Gliss skrev:

Hvis du resynthesize og målrette og ulike bibliotek du er mest sannsynlig å få en annen gate teller.
Jeg har sett forskjellige gate teller også med forskjellige versjoner av det samme biblioteket.
Utformingen området bør ikke endre for mye om.
Hvis du har et design dvs svært avhengig av spesifikke funksjoner i et bestemt bibliotek og bytte til et annet bibliotek, men du kan se en betydelig område delta.

Hei,

Kartleggingen under syntese er teknologi kartlegger så det vil ta celler fra biblioteket i henhold til funksjonaliteten til koden din.Dermed kan det hende at du vil få forskjellig gate teller.
I henhold til tidligere svar om samme technoogy område endringen vil ikke være for mye betydning.

Det kan hjelpe deg.

Takk ..

HAK ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back