p * r * o * T * E * L problem!

S

santiago

Guest
hei,
Jeg begynner med p * r * o * T * E * L 2004 DXP, hvordan kan jeg sette min standard spor størrelse til 1mm?
jeg forsøkt: Design>> Regler>> Ruting>> Width, men ingen suksess.

bye ...

Hvis jeg husker riktig har du gått ned rett linje, men du trenger å gjøre min spor størrelse 0.5 (si) og ønsket størrelse 1mm og maksimums-1mm, men hvis du trenger større størrelse sporet enn det så sett den til hva du vil , men hvis du skifte spor størrelse i design kan det ikke gå tilbake til 1mm hvordan noen gang hvis du ønsket å bruke 1mm over dine PCB bortsett fra kraftledninger kan du legge til reglene slik at all din makt fly er satt større, Du kan legge til så amny regler som du vil

håper det hjelper yoou litt bedre

wizpic

Enn wizpic,
Jeg kan fortsatt ikke få det til å fungere, er dette bildet fra standard meny:
men når jeg tegner et spor det er 0.254mm.Hvordan kan jeg endre den gang?.ikke å trekke sporene så bytte til 1mm én etter én.
Hilsen,
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

hei,
U kan prøve følgende.

1.Gå til verktøy så Designn reglene.
2.I Design Regler Dobbeltklikk hjulbanebredde regelen.
3.Deretter endre nium hjulbanebredde til 0.2mm (eller noen minimu verdier) og foretrakk hjulbanebredde til 1mm og maksimum til noen verdi større enn minimal.Jeg tror det vil fungere ..Hilsen,
Siva ..

Først går du til Verktøy> Innstillinger> PCB Editor> Standarder.Merk det er merket under "Alternativer" som sier Permanent - den boksen betyr at alt som er angitt for primitive (for eksempel et spor) ikke vil endre seg fra standardverdien.Jeg anbefaler å kontrollere at boksen ikke er merket.

Nå kan spore størrelse angis ved å trykke fanen "når du begynner å sette spor, og deretter skrive inn spore informasjon du ønsker i den resulterende dialogen.Som standard vil være mindre du endrer den igjen manuelt, eller du sette en regel som overstyrer standard.

Regelen om at folk forteller deg svarene ovenfor, er å sette DRC og impedansen drevet regelen maksimumsgrenser og minimumskrav.Det vil ikke endre bredden med mindre en annen regel krever det.

Hvis du vil endre bredden på sporene som allerede er plassert.Du vil ønske å bruke «etter lignende Objects" og angi samme objekt (spor), det samme eksisterende bredde, det samme laget, etc. Når de har blitt valgt av "FSO" du ville bruke PCB Inspektør kontrollpanelet til å endre bredden av alle de valgte sporene til hva du vil.

santiago skrev:

hei,

Jeg begynner med p * r * o * T * E * L 2004 DXP, hvordan kan jeg sette min standard spor størrelse til 1mm?

jeg forsøkt: Design>> Regler>> Ruting>> Width, men ingen suksess.bye ...

hvorfor ikke opp laod det til rapidshare eller en annen fil dele palces det er rikelig rundt rapidshare er god

wizpic

wizpic skrev:

hvorfor ikke opp laod det til rapidshare eller en annen fil dele palces det er rikelig rundt rapidshare er godwizpic

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back