Paper vs Patent

• Thread starter master_picengineer
  • Start date
M

master_picengineer

Guest
Hei alle,
Hvem kan forklare hva er particularity av et patent og papir?
Hva de har til felles, og hva de forskjellige i?
For forskere, som er en mer viktig?(åpenbart for Industri patenter)
Takk på forhånd.

Rapport msg 5 pts

dette spørsmålet puslespillet meg også ....

Rapport msg 5 pts

Jeg tror for forskere papers r mer viktig fordi det gir dem en mer omfattende PICTURE .....................Lagt etter 2 minutter:felles sak mellom et papir og et patent IS DAT både er avledet av et forskere ARBEID .................

Rapport msg 5 pts

I de fleste land i verden må du registrere en patent før du publiserer papiret ( "Først til fil").Hvis du ikke følger denne regelen, et patent søknad vil bli nektet av patent kontorer (det ville ikke anses å være ny), men dette ville bare være et problem dersom du ønsker å beskytte din IP.

Det eneste unntaket fra denne (til min kunnskap) er den
amerikanske patent lov, der oppfinneren til fil et patent opptil 12 måneder etter første offentlige bruk (demonstrasjon), tilbyr for salg eller publikasjon (dvs. papir).Det grunnleggende prinsippet bak dette kalles "First å oppfinne".

Så må du være oppmerksom på hvis du ønsker å kommersialisere din oppfinnelse, som du filen et patent første i landet og deretter snakke om det med (vitenskapelig) offentlig.

Rapport msg 5 pts

Takk jonlord for viktig råd.Jeg visste ikke det før.

Rapport msg 5 pts

en professor som var forelese oss på antennen og bølge forplantning gang fortalt oss dat hvert
30. sekund er det en PATENT blitt sendt fra ulike deler av verden.

Rapport msg 5 pts

Takk joe1986,
Visste du spørre ham spørsmålet?
Hva var hans reaksjon?

Rapport msg 5 pts

NO kompis jeg ikke spørre ham dette, i jus tilbakekalte HIS sier .................

Rapport msg 5 pts

hvis det er et patent hvert
30. sekund, hvor om kvaliteten på innovasjon?Men jeg vet ikke hva som er papiret publisering rente, men antar at vil være må lavere enn dette.til mine om den patent på er å bruke resultatene til kommersielle formål og oppgaven er mer lovlig enn tekniske ...snarere tvert imot er oppfylt for papers.Men noen annen kommentar er velkomne.

Rapport msg 5 pts

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back