Parallelt coupledl bandet pass filter ved hjelp HFSS

• Thread starter next generation
  • Start date
N

next generation

Guest
hei alle sammen jeg vil ha din hjelp til å utforme en parallell-koblet bandet pass filter har følgende egenskaper FC = 10 GHZ BW = 1 GHZ ER = 3 Høyden på substrat = 1,5 mm og det er alt hva jeg vet om det å vite at dette er min første gang å designe filteret ved hjelp HFSS takk

HFSS er et analyseverktøy. Det vil analysere filteret hvis oppsettet allerede eksisterer. Hvis du starter fra elektriske spesifikasjonene, og ikke har et oppsett ennå, er HFSS feil verktøyet. I stedet bruker et filter syntese verktøy ike Nuhertz Filter Solutions (kommersielt produkt) eller Nuhertz Filter Free (gratis begrenset versjon).

takk for svar, men alt det jeg trenger er å vite for å vite bredden og lengden på filterelementene rettferdige og ligninger for å beregne det

men alt det jeg trenger er å vite for å vite bredden og lengden på filterelementene rettferdig og ligningene til å beregne den
Vi har syntese verktøy fordi det er ikke så enkelt ...

Du kan starte fra AWR, er det noen eksempler for slike filtre, trenger du endre eksemplene. Og du bør vite ut bandet, eller stoppe bandets spesifikasjoner for filter design.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back