PC slår seg plutselig og ønsker ikke å starte for timer

R

rednewguy

Guest
min pc slår seg automatisk av plutselig. Jeg tror det er ikke problemet med ups, fordi skjermen blir forsyning. etter at systemet slås av, couldnt jeg begynne i nesten 4-5 timer, noen ganger også om dagen. dette skjer ofte. wat drøv være problm. hjelpe meg. takk

først ... u kan gjenopprette Fabrikkinnstillingen for ur bios ... 1. slå av strømmen 2. koble genser til Fabrikkinnstillingen for bout 1min 3. koble tilbake jumperen til standard plassering. 4. boot opp ur pc normalt. Hvis dette dont arbeide ... mayb u kan omprogrammere ur bios ved å kjøre i dos (real dos) ... referere ur mor bord manual for detaljer u kan laste ned den nyeste bios versjonen for ur hovedkort hvis everythins dont arbeide ... jeg synes er andre maskinvarefeil ... send til pc butikken for å reparere ... sp

[Quote = rednewguy] min pc automatisk slår seg av plutselig. [/Quote] Sjekk strømforsyning for kondensatorer som er blåst opp, eller enda bedre kontrollere kondensatorer med ESR meter for lav ESR, og sjekk for lav kondensator verdi. Er det en ATX strømforsyning? Så det ser ut som aux strømforsyningen er svak, skjer det ofte når strømforsyningen ikke er slått av med hovedbryteren, men bare satt i standby-modus (med programvare). CU

Den øverste meldingene er rett, men i de fleste tilfeller kan det være en årsak av et virus prøver å starte datamaskinen på nytt på en gang. Kan være det gjemmer seg et sted på harddisken ... Dersom den forsøker å slå for omtrent 50 sekunder: Its a problem, at viruset laster og laster hver gang du starter PCen (Prøv å sikkerhetskopiere filene dine på en egen stasjon eller disk (optiske disker ville gjøre), omformattere Deres smittet harddisken.) Det ville fikse det (Det skjedde med min venn før)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back