PCB Design priser

S

simce

Guest
Kan noen fortelle meg hva er prisene for utvikling av digitale tavler ha BGA MCU med 388 pinner / baller, SRAM, FLASH og kontroll logikken?Eller skjematisk hvordan du skal beregne prisen før design er i gang?

Design kostnadene er svært regionale.

There is no one-price-fits-all way of estimating your project. Hva er normalt gjort er å sende inn en RFQ (Be om tilbud) til design husene i ditt område og de vil returnere sine tilbud på arbeidet.Det er ingen forpliktelser eller gebyr knyttet til kostnadene sitering prosessen.

Din RFQ skal inneholde så mye spesifikk informasjon om utformingen prosjektet som mulig - inkludert tidsplan.Hvis du er bekymret for din design ideer blir stjålet av en av de selskapene du tar kontakt, bør du ha dem signere en NDA (Non-Disclosure Agreement) før du gir dem detaljene hvorpå å sitere.De store selskapene som Texas Instrument, Conextant osv. gjør det på den måten.

Hold deg til reelle bedrifter med ekte business lisenser, og du bør ikke ha noen problemer.Det er noen folk der ute som vil tilby å gjøre arbeidet for cut-rate priser ut av hjemmene sine, men de mangler erfaring og verktøy for å gjøre det riktig.Videre er det ingen regress mot de folk hvis de skru opp jobben, pakke sammen og forlate byen i midten, eller selge dine ideer til høystbydende.

simce skrev:Quote:

Tiden er svært viktig sak i denne jobben

til frosty:

hei super mod,
jeg hadde åpnet en lignende tråd 6 eller 7 måneder siden om lading til layout arbeid, men jeg finner ikke det lenger.Visste du slettet det eller hvorfor kan jeg ikke finne den?Kanskje jeg er for dum.
Best regards, ep20k.

S # # # dude

Jeg kan ikke huske hva jeg gjorde forrige uke!

Men seriøst, alle mods har muligheten til å slette tråder som de ser det, men jeg ville ikke slette en tråd med dette innholdet.

WEorst tilfelle om det er kommersielle slekt, og ikke 100% layout / SIM teknikker jeg kan flytte den til andre forum.

: F

Fra profilen din har du 112 innlegg totalt her

http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=289039

Er alt jeg spørre deg om priser ved slutten av emnet, men jeg kan ikke se det nye innlegget du nevner, men jeg bare ser veldig fort ....

Var det det?

: F

House_Cat skrev:Hold deg til reelle bedrifter med ekte business lisenser, og du bør ikke ha noen problemer.
Det er noen folk der ute som vil tilby å gjøre arbeidet for cut-rate priser ut av hjemmene sine, men de mangler erfaring og verktøy for å gjøre det riktig.
Videre er det ingen regress mot de folk hvis de skru opp jobben, pakke sammen og forlate byen i midten, eller selge dine ideer til høystbydende.

Quote:

Jeg er ikke så sikker, jeg har jobbet hjemme som PCB designer ca 2 år, og jeg tar fullt ansvar for arbeidet mitt.

Jeg har ikke sertifikat, men jeg har eksamen i elektronikk ingeniør og 2 år oppleve i PCB design (2 år hjemme) dette er mitt eneste jobb og jeg lever av å designe.I dont bruke simuleringsverktøy for kretskort (mine arbeidsgivere dont det vil), men jeg tror det går raskere å få laget en prototype og teste den i det virkelige.For min feil min arbeidsgiver betaler, men jeg gjorde ikke ha feil som tillater arbeidsgivere å sparke meg ut, eller slutte å gi meg en ny design.Jeg har digital design med BGA, mer digital og analog, men siden juni i arbeid i selskapet som har RF design.så jeg tror at om 2-3 år vil jeg være veldig oppleve PCB designer.
hilsen
PS House_Cat hva med dine ferdigheter og erfaring (jeg er bare nysgjerrig)?

Quote:

PS House_Cat hva med dine ferdigheter og erfaring (jeg er bare nysgjerrig)?

Quote:

Skal du gjøre jobben selv og bare vil regne ut hvor mye du skal lade?

Quote:

Jeg har startet denne tråden fordi jeg trenger noen prosedyre hvor å anslå prisen på PCB før jeg begynner å gjøre det, og ikke for å gjøre prisen av blind estimere ønsket tid.

hei simce,
Jeg fant en pm angående min mistet innlegg (tror det ble slettet) fra mik.oversettelsen er på bunnen.

> Hei,

> wir haben vor kurzem ein styre layouten Lassen mit ungefähr diesen Komponenten:
> 1 x 256pin BGA
> 2 x 64pin BGA
> 8 x TQPF / TSOP ZW.16 und 100 pins
> ca.20 STECKER und Tasten
> viel Hühnerfutter, Transistoren, Quarze, Spulen etc.
> Boardgröße ca.76 x 140mm

> waren auch 6 Layer und mit P * otel erstellt
> Dafür haben wir netto 6550 Euro bezahlt.

> PS: ich Hoffe, dass Du schon mal einen BGA entflochten hast.Mit Eagle
> geht dør übrigens nicht (diese Erkenntnis hat mich Wochen gekostet).Du solltest
> die Arbeit (und Nacharbeit!) nicht unterschätzen ...

> Insofern finde ich deinen Preis auf den ersten Blick nicht übertrieben.> Cheers
> Mik

hei,

noen laget en pcb for oss med mer eller mindre disse komponentene:
1 x 256pin BGA
2 x 64pin BGA
8 x TQPF / TSOP ZW.16 und 100 pins
om lag 20 kontakter og brytere
mange passive ting, transistorer, krystaller, spoler etc.
PCB størrelse 76 x 140mm

6 lag og med p * otel
Pris: 6550 Euro inklusive mva

PS: håper du har mde design med bgas.det er ikke mulig med eagle (IMHO ikke sant; ep20k) (tok meg et par uker å finne ut).du bør ikke ta dette fungerer (og hva som kommer bak) for lett ...

ved første øyekast, jeg tror at prisen er ok.skål
mik

håper dette hjelper deg, ep20k

ps: flertall mening i tråden min var: don'charge mindre enn 50 $.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back