PDIUSBD12 & USB denne filen trengs!

M

maziar

Guest
hxxp: / / www.semiconductors.philips.com/buses/usb/products/device/pdiusbd12/smart_eval/index.html

C-koden trenger Tanx

Don vet ikke om det bare var den prøven koden til dev.board som var av interesse, men sjekk dette stedet

hxxp: / / www.beyondlogic.org/usbnutshell/usb7.htm # PIC16F876Example

har et flott eksempel for PDIUSB11 (samme chip men seriell istedenfor parallell grensesnittet) og noen mer dev info for USB.

Kontroller også www.usb.org for dev.Info.På PDIUSB11/12 chips, er det noen udokumenterte funksjoner / bugs som kan føre til problemer

hilsen meg

enn svar, men PDIusbd12 er parallelle og pdiusbd11 er i2c er svært forskjellige chip

har du arbeider i pdiusbd12?

Ja har gjort noe programvare for denne brikken (pdiusb12), men ble for en tid siden nå.Jeg kjenner diferencec av de to cips i maskinvaren, men programvaren, bruken av dem er lignende som jeg forstår, og jeg tror at eksemplet er flott å komme i gang med USB com.

Men jeg skal anbefale utviklerne forumet på http://www.usb.org/forums/developers/webboard.html det ansvers en lott av spørsmål bare for å sjekke gamle Q og A. ..

om det er prøve noen spesifikke quesitons spør ...

hilsen meg

Jeg vil anbefale PIC MCU å lære teknologien.Gå og prøv vennligst www.microchip.com

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back