Personlig PCB industrien

E

emavil

Guest
hei folkens

Jeg har et problem som gjelder produksjonen av PCB i volum, la oss si 15 stk.

Jeg prøvde Photosensitized PCBs men veldig dyrt for et stort antall av PCB

det minste jeg prøvde var Silk skjermen utskriftsprosessen.Det er billigere.Jeg dro til en venn som er god i silke skjermen utskrift for T-skjorter, klistremerker osv. Resultatet ble meget bra.

Mitt eneste problem er når jeg etse på PCB, blir venyl maling ustabile og langsomt fragmenter av layouten er utsatt for Cleaners, langsomt ødelegger hele oppsettet.

kan du hjelpe meg med problemet mitt.

Prøv følgende link
h ** p: / / www.edaboard.com/ftopic164174.html
else prøve enkel PCB nettsted.

Jeg pleide å silke skjermen min PCBs suksess for lenge siden.
Du må bruke vannfast blekk dvs. "emalje" maling som du kan kjøpe i veldig liten hobby bokser og deretter eksperimentere med tynning og screening med ulike squeegees og teknikker, og det er langsom tørking.

Selvfølgelig skjermen materialet må også være OK for å bruke denne tynnere.Det må være en vannløselige skjerm og ikke hydrokarbon løselig, noe som er sannsynligvis det motsatte av hva din venn er bruker.
Litt rotete å rydde opp, men for arbeid som ikke er altfor fin skjermene kan brukes om igjen ganske mange ganger.
Hvis du kan få prosessen riktig det handler om den minst kostbare måten å produsere antall nemnder du ser på.

Har du prøvd å bruke fotopapir og laserskriver.Det er kanskje ikke for masseproduksjon, men det er mer stabilt å bruke enn silke skjermen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back