PhD i

D

ddboy40

Guest
Kan noen fortelle meg howlong averagely en PhD programmet tar i USA?
Er det betalt eller ikke?
Hvordan er sjansene for å få en slik PhD program i Europa (Jeg er en tysk Studen) og finansiering av oppholdet i
USA hvis en ikke blir betalt?
Hvordan er sjansene for å få en jobb etter min doktorgrad i USA?Jeg mener en jobb i
USA ofcourse.?

Embedded Systems Design både HW og SW.
Jeg vet det høres for vage til å si akkurat det, og dvs hvorfor jeg
skal legge til dette.
-Gode kunnskaper i DSP (med gode kunnskaper i Audio signalbehandling både theoritical og praktiske).
- God programmering i C / C , Java, VHDL og perl.
- God kunnskap i kommunikasjonssystemer Design både Comm HW design spesielt RFIC stuffs og teorien bak Com System (GSM, CDMA, TDMA ...).
- God kompetanse i visse verktøy eg Matlab, Multisim (Spice), Cadence, Agilent ADS, Synplify, Modelsim, CCS av TI, ...
- Arbeide expirience med følgende HW, TMS320C6727, TMS320C6713, Xilinx Sparten3e, LCS fra Arm Atmel Infineon
- Grunnleggende kunnskap i innebygd OS (OSEK / OSEK tid, AUTOSAR)
- Grunnleggende kunnskap i Satellite Nav, og svært interessert i GPS Nav.
Egentlig
vil jeg være svært takknemlig for å fine noe i Nav.eller DSP eller Analoge eller Digital HW design.Håper dere kan hjelpe.
Takk

fyr,
Er du ute etter en jobb, eller for en PhD programmet?
hvis du ser etter en PhD-program, får noen undersøkelser ferdigheter.

peleda wrote:

fyr,

Er du ute etter en jobb, eller for en PhD programmet?

hvis du ser etter en PhD-program, får noen undersøkelser ferdigheter.

så du vil gjøre DSP eller digital design

http://ee.usc.edu/
http://www.ece.utexas.edu/
http://ee.stanford.edu/

Søknad sesongen for 2008 - 2009 år er gått.

har du gjort din GRE?
har du gjort din toefl?

noen skoler har våren Opptak.så er du fortsatt på flaks.
du usnews?

ddboy40 wrote:

Kan noen fortelle meg howlong averagely en PhD programmet tar i USA?

Er det betalt eller ikke?

Hvordan er sjansene for å få en slik PhD program i Europa (Jeg er en tysk Studen) og finansiering av oppholdet i USA hvis en ikke blir betalt?

Hvordan er sjansene for å få en jobb etter min doktorgrad i USA?
Jeg mener en jobb i USA ofcourse.?

Pris?
Er alle programmer selv-finansiert eller en må fremdeles betale tuition fee og som internasjonal student?

- Hvis du kommer inn med en mastergrad, og du holder på med en doktorgrad i samme felt, vil det ta deg ca 3 år.
- Hvis du kommer med en mastergrad, betyr det at du willhave ferdigheter som profs ønsker, og dermed vil du vanligvis få et gratis skyss.Det er din doktorgrad grad vil bli betalt for.Du vil trolig bli gitt en forskning stilling eller en pedagogisk assistent tilbyr på betingelse av gratis undervisning.
- Dermed betaler stor detalj i forklarer hvilke prosjekter du har gjort, og dine ferdigheter.
- Jeg ville ikke bekymre deg for tuition.I stedet for din bekymring vil være å få til en god skole.
- Kommer fra Tyskland, betyr det at du har tatt lignende eller vanskelige emner å komplettere din forståelse av feltet.Du vil ende opp med bare å ta klasser for kvalifisering eksamener.
- Sjansene er gode dersom du kommer over en 750 i analytisk GRE score.
Få en jobb: Lykke til.Hvis du er ute etter vitenskapelige stillinger, vil du ønsker å gjøre en haug med post-doc stillinger først.
Hvis du går inn i næringen, du er ikke forskjellig fra noen som bare har en master, når det gjelder selvfølgelig arbeid.Du er på en måte dyrere å leie i forhold til mestere student, særlig hvis den jobben du gjør er ikke bestemt.
Den eneste forskjellen mellom deg og en mastergrad student er forskningserfaring.

Men så igjen, DSP / digital design er stor etterspørsel etter de fleste enten vet digital design eller DSP, men ikke begge.TI, kommunikasjon Selskapet vil elske deg!

Lykke til.

Kan noen gi meg noen nyttige nettsted om doktorgrad i USA?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back